اگر از سیستم‌عامل مک او. اس. ایکس استفاده می‌کنید و حدس می‌ز‌نید رمز کاربری ورود به سیستم‌عامل شما لو رفته و قصد دارید آن را تغییر دهید، می‌توانید به روش زیر عمل کنید:
کد خبر: ۷۳۹۵۳۴
تغییر رمز کاربر در مک او. اس. ایکس

اگر از سیستم‌عامل مک او. اس. ایکس استفاده می‌کنید و حدس می‌ز‌نید رمز کاربری ورود به سیستم‌عامل شما لو رفته و قصد دارید آن را تغییر دهید، می‌توانید به روش زیر عمل کنید:

1 ـ نشانگر ماوس خود را به بالا سمت چپ صفحه برده و روی لوگوی اپل کلیک کنید.

2 ـ از منوی به‌نمایش درآمده روی System Preferences کلیک کنید.

3 ـ روی گزینه‌ Security & Privacy کلیک کنید. (چنانچه نمی‌توانید این گزینه را پیدا کنید، در کادر جستجو عبارت security را تایپ کنید تا گزینه‌ مربوط به‌حالت انتخاب درآید.)

4 ـ از تب‌های موجود (گروه‌ها) روی General کلیک کرده و در ادامه رویChange Password کلیک کنید.

5 ـ چنانچه در حال استفاده از سیستم‌عامل یوسمیت باشید، پیغامی مبنی بر استفاده از رمز سرویس آی‌کلود یا تغییر رمز کاربری محلی شما روی رایانه به‌نمایش درمی‌آید. در این مرحله باید یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید.

6 ـ چنانچه گزینه‌ Use iCloud Password را انتخاب کنید، پنجره‌ای به‌نمایش درآمده و ‌باید رمز فعلی ورود به سیستم‌عامل و نام کاربری و رمز سرویس آی‌کلود خود را وارد کنید. در نهایت با کلیک مجدد روی Use iCloud Password، رمز فعلی ورود به سیستم‌عامل حذف شده و شما می‌توانید از طریق رمز سرویس آی‌کلود به سیستم‌عامل یوسمیت وارد شوید. (رمز سرویس آی‌کلود در این عملیات تغییر نخواهد کرد و فقط برای استفاده در عملیات ورود به سیستم‌عامل فعال می‌شود)

7 ـ چنانچه قصد دارید رمز فعلی را تغییر دهید و نمی‌خواهید از رمز مشابه آی‌کلود استفاده کنید، باید در مرحله‌ 5 روی change password کلیک کنید. با کلیک روی این گزینه پنجره‌ای به‌نمایش درآمده و ‌باید رمز فعلی و رمز جدید را در کادرهای موجود وارد کنید.

8 ـ در نهایت با کلیک روی change password رمز ورود به سیستم‌عامل تغییر می‌کند و می‌توانید با یک‌بار خروج از سیستم‌عامل رمز جدید را آزمایش کنید.

امیر عصاری / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها