جام جم ورزشی: خداداد عزیزی پیش بینی می کند در آینده تیم ملی کره جنوبی شش گل به ایران بزند!
کد خبر: ۷۳۹۳۷۷
عزیزی: شاید کره بتواند 6 گل به ما بزند اما ما دیگر نمی‌توانیم

خداداد عزیزی پس از خروج از فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در مورد دلیل حضورش در فدراسیون گفت: واقعیت این است که چند روز پیش دانشجو مسئول کمیته آموزش فدراسیون به من تلفن کرد و از من خواست که به عنوان یکی از کاندیداها برنامه‌هایم را برای هدایت تیم ملی جوانان ارائه کنم و من هم ساعت 14 آمدم و با معینی و سایر اعضای کمیته آموزش فدراسیون صحبت کردم و نظراتم را گفتم.

وی در مورد اینکه دوست دارد با تیم جوانان کار کند گفت: اگر دوست نداشتم که نمی‌آمدم. طبیعی است دوست دارم با جوانان کار کنم که به اینجا آمده‌ام.

وی در مورد اینکه چند درصد برای هدایت تیم جوانان شانس دارد گفت: من که نباید بگویم چند درصد شانس دارم. من نظراتم را گفتم و برنامه‌هایم را با آنها بیان کردم.

عزیزی در مورد اینکه در صورت تغییر و تحول در کمیته آموزش ممکن است آنها با اسم خداداد عزیزی بازی کرده باشند زیرا این فدراسیون ثبات زیادی ندارد گفت: فکر نمی‌کنم این گونه باشد آیت‌اللهی و نبی هستند. اینکه دانشجو می‌خواهد برود یا بماند به من ارتباطی پیدا نمی‌کند. من نظراتم را گفتم اگر به نتیجه برسیم با هم کار می‌کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد اینکه چه نظراتی به فدراسیون داده گفت: یکی از چیزهایی که من به فدراسیون گفتم این بود که مادر زمینه تیم‌های پایه مشکل داریم. ما که همه جور قانونی در لیگ برتر پیاده می‌کنیم. این قانون هم بگذاریم که دو بازیکن جوان در فهرست 11 نفره تیم‌ها قرار بگیرند نه در فهرست 18 نفره. اگر این کار انجام شود هر هفته که 8 بازی انجام می‌شود 50، 60 بازیکن جوان در لیگ برتر بازی می‌کنند. یکی از مشکلات تیم های جوانان و پایه ما همین است که بازیکنان آنها یا در باشگاهی حضور ندارند یا آنکه در باشگاه‌های خود ذخیره هستند و کسی آنها را نمی‌بیند و به آنها بازی نمی‌رسد اگر این قانون وضع شود به بازیکنان جوان میدان داده می‌شود.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در مورد پیروزی تاریخی 6 بر 2 مقابل کره جنوبی گفت: آن پیروزی یک اتفاق بود دیگر از این اتفاق‌ها رخ نمی دهد و ما نمی توانیم 6 گل به کره بزنیم.شاید آنها بتوانند 6 گل به ما بزنند.

عزیزی در مورد اینکه نظرش در مورد حضور کی‌روش در تیم ملی گفت: اکنون که کی‌روش قرارداد بسته و کار تمام شده است چاره‌ای نداریم جز اینکه حمایتش کنیم. کار ما در جام ملت‌ها بسیار سخت است. اینکه ما با تیم‌های عربی هم‌گروه هستیم هم خوب است هم بد. از نظر فوتبالی از آنها جلوتریم اما از نظر جنگ‌های روانی آنها از ما جلوترند. فوتبال امارات در 4، 5 سال گذشته از زمین تا آسمان با گذشته فرق کرده. بحرین هم همیشه برای ما مشکل‌ُاز بوده و قطر هم تیم خوبی است.

وی افزود: با این تیم عجیب و غریب کره جنوبی کار سختی داریم شاید آنها فردا به ما ببازند اما کره در یک تورنمنت خوب ظاهر می‌شود و نه در تک بازی. استرالیا و ژاپن هم هستند.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد زندان رفتن مایلی‌کهن به خاطر شکایت دایی گفت: در هر خانواده‌ای دعوا هست اما نه به این حالت ما شاگردان حاجی مایلی و دوست علی دایی هستیم نباید این اتفاق می‌افتاد. هیچ کس به این اتفاق راضی نبود. در فوتبال ما همه چیز حاشیه شده است.

عزیزی تصریح کرد: اگر من با فدراسیون به توافق برسم و سرمربیگری تیم ملی جوانان را قبول کنم یکی از شرایطم این است که به جوانان توجه شود. من گفتم اگر حمایت کنند کار می‌کنم البته این را بگویم که تیم ملی جوانان قبلی به خوبی حمایت شد و 40، 50 بازی خارجی و 30 بازی داخلی داشت اما اینکه این تیم نتیجه نگرفت از بدشانسی دوستی‌مهر بود.

گزینه سرمربیگری تیم ملی جوانان در مورد اینکه کی‌روش هم باید بر روی کار او نظارت کند یا نه گفت: فکر نمی‌کنم تیم ملی جوانان با بزرگسالان کاری داشته باشد اما اگر قرار است کی‌روش هم نظارت کند او هم یک نظارت بکند. از نظر فنی هیچ کس نمی‌تواند بگوید کی‌روش آدم کوچکی است هرچند خیلی از نظر فنی به فوتبال ما اضافه نکرده است اما او هرچه باشد کی‌روش است و اگر نظر بدهد و نظارت کند خوب است چراکه نه هم برای جوانان ما خوب است و هم برای ما.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها