این سریال پلیسی در 18 قسمت تولید می‌شود

«آمین» با کارگردانی جدید

منوچهر هادی - کارگردان سریال پلیسی «آمین» - درباره‌ی تعطیلی طولانی‌ مدت مجموعه‌اش اعلام کرد: این پروژه از یکم آبان‌ ماه خوابیده است و تعطیلی‌اش همچنان ادامه دارد؛ نه ناجی هنر می‌تواند بخش مالی را تأمین کند و نه تلویزیون می‌تواند کمکی به پروژه کند.
کد خبر: ۷۳۹۳۱۷
توقف تصویر‌برداری سریال «آمین» با یک میلیارد بدهی

این کارگردان گفت: پروژه «آمین» حدود یک میلیارد بدهی بالا آورده است و فعلاً هیچ کسی نتوانسته مشکل مالی سریال را حل کند؛ براین اساس فعلاً کار رها شده است و عوامل گفته‌اند تا پولمان را نگیریم ادامه نمی‌دهیم.

کارگردان سریال‌های «خداحافظ بچه» و «خوب، بد، زشت» در پایان اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر مشکلات مالی «آمین» حل شود.

وی بیان کرد: 50 درصد از کل تصویربرداری سریال «آمین» انجام شده بود و 50 درصد دیگر باقی‌مانده بود که فعلاً متوقف شده است و من به عنوان کارگردان اکنون سر کار دیگری حضور دارم تا تکلیف پروژه «آمین» حل شود. امیدوارم بزودی اوضاع مالی سازمان صداوسیما بهبود یافته و «آمین» دوباره کارش را ادامه بدهد

داریوش فرهنگ، امین حیایی، کاظم بلوچی، هادی ساعی، بهناز جعفری، آشا محرابی، سودابه بیضایی، شاهرخ استخری، خاطره حاتمی، محمد رضا داود نژاد، مهدی محرابی، یوسف تیموری و مهرناز مهر آراء بازیگران اصلی سریال «آمین» هستند.

این مجموعه پلیسی به قلم زامیاد سعدوندیان به نگارش درآمده است. «آمین» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی با مشارکت ناجی هنر، در گروه سریال‌های تلویزیونی سیمافیلم تولید می شود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها