دو فیلم سینمایی «او خوب سنگ می‌زند» و «دل بی‌قرار» وارد شبکه نمایش خانگی شد.
کد خبر: ۷۳۹۰۶۸

به گزارش ایرنا، «دل بی‌قرار» به کارگردانی قربان محمدپور یک اثر اجتماعی است و داستان پسری به نام علی را روایت می‌کند که مادر و خواهر کوچکش را در زلزله رودبار گم می‌کند. مادر علی دچار فراموشی شده و در یکی از مراکز بیماری‌های روانی نگهداری می‌شود. از طرفی خواهر کوچکش هم که در مرکز بهزیستی کودکان بی‌سرپرست زندگی می‌کند، توسط یک زن و شوهر به فرزندخواندگی گرفته می‌شود.نازنین فراهانی، کورش تهامی، شهره قمر، فرهاد جم، سارا خوئینی‌ها، جهانبخش سلطانی، سپیده پهلوان‌زاده، ناصر فروغ و سیروس اسقفی بازیگران «دل بی قرار» هستند. نسخه کامل فیلم سینمایی «دل بی‌قرار» به همراه گالری عکس‌های فیلم در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

فیلم سینمایی «او خوب سنگ می‌زند» ساخته سیدهادی محقق هم یک اثر اجتماعی است که بازیگرانی چون ساعد سهیلی، احمد درخشان، داوود عین‌آباد، سمیه سیروس مقدم و قربان نجفی در آن حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بردو پسر نوجوان یتیمی است که همراه مادر و برادر کوچکش در یک روستای دورافتاده زندگی می‌کند. او برای وصول طلبش نزد نصیر می‌رود، اما نصیر اعلام می‌کند پولی ندارد، مگر این‌که بردو یک بسته را نزد ستار ببرد. بردو بسته را نزد ستار می‌برد، اما بین راه از سوی پلیس دستگیر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها