معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس‌جمهور سابق با بیان اینکه سرافراز از بدنه صداوسیما و مدیری با سوابق درخشان است، گفت: قطعاً آقای سرافراز می تواند به خوبی این رسانه را مدیریت کند و این رسانه با نگاه جهان شمول وی ضمن رسیدن به قله تعالی، به همه اهدافش دست خواهد یافت.دوران مدیریت سرافراز در صداوسیما بی نظیر خواهدبود.
کد خبر: ۷۳۸۹۱۸
دوران مدیریت سرافراز در صداوسیما بی نظیر خواهد بود

محمد شیخان، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس‌جمهور سابق در گفتگو با بولتن نیوز با بیان اینکه انتخاب جناب آقای سرافراز برای مدیریت صداوسیما از سوی مقام معظم رهبری موجب خشنودی مدیران و کارکنان رسانه ملی شد، گفت: ایشان سالها در این رسانه ملی مشغول خدمت و با بخشهای مختلف رسانه و همچنین نحوه کارکرد و عملکرد آن آشنا هستند.

وی با اشاره به مسئولیت سرافراز در بخش برون مرزی رسانه ملی اظهار داشت: وی شناخت خوبی از تحولات بین المللی بخصوص خاورمیانه و تحرکات رسانه‌های بیگانه و معاند دارد و با نگاه جهان شمولی که دارد، ضمن رسیدن به قله تعالی، به همه اهدافش دست خواهد یافت.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی رئیس‌جمهور سابق تاکید کرد: اعتقاد به ولایت و ولایت پذیری او همچنین توانمندی و هوشیاری وی کمک خواهد کرد تا رسانه ملی در دوره مدیریت ایشان، گامهای بلندی برای تحقق اهداف نظام بردارد و شاهد توسعه و گسترش کمی و کیفی برنامه های رادیو و تلویزیون خواهیم بود.

دوران مدیریت سرافراز در صداوسیما بی نظیر خواهدبودشیخان با تاکید بر اینکه رسانه ملی متعلق به نظام است و قطعا در راستای منافع ملی کارکرد خواهد داشت، افزود: برخی تمایل دارند تا صداوسیما تریبون شخصی آنها باشد اما باید بدانند که این رسانه اهداف نظام را دنبال می کند و در چارچوب سیاست های کلی نظام حرکت خواهد کرد.

وی به عملکرد ۱۰ ساله عزت‌الله ضرغامی در رسانه ملی اشاره کرد و با بیان اینکه رسانه ملی در دوره ضرغامی خوب درخشید و انشاله روند خوب گذشته ادامه خواهد یافت، گفت: تحولات خوبی در رسانه ملی در زمان ایشان اتفاق افتاد و در واقع می توان گفت که رسانه ملی در اوج شکوفایی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها