«چشم‌سوم» به کارگردانی سعید سلطانی درباره ردیابی یک گروه تروریستی

280 بازیگر در عظیم‌ترین سریال پلیسی ایرانی

بازنویسی فیلمنامه سریال «چشم سوم» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی 2 ماه دیگر به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۷۳۸۸۵۴
280 بازیگر در عظیم‌ترین سریال پلیسی ایرانی

سعید سلطانی با اعلام این خبر گفت: بازنویسی فیلمنامه، مراحل پایانی را طی می‌کند و آرش قادری تا 2 ماه دیگر، نسخه نهایی را به ما تحویل می‌دهد تا پیش‌تولید مجدد را آغاز کنیم.

سلطانی گفت:«پیش از این، یک دور کامل، پیش‌تولید پروژه را انجام دادیم و به خاطر مشکلات موجود در فیلمنامه، همه چیز متوقف شد تا فیلمنامه، بازنویسی شود. بنابراین، باید پیش‌تولید مجدد انجام دهیم.»
سریال «چشم سوم» بزرگ‌ترین سریال پلیسی‌ است که در تهران، جلوی دوربین خواهد رفت. همچنین، تصویربرداری بخش‌هایی از کار در چند کشور اروپایی، انجام خواهد شد. این سریال در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای و با حضور 280 بازیگر، برای «سیما فیلم» تولید خواهد شد. در تولید سریال «چشم سوم» بخش سایبری نیروی انتظامی نیز مشارکت دارد.
ماجراهای این سریال پلیسی، درباره جرایم سایبری ا‌ست و در طرح کلی آن، ماجرای رصد فضاهای سایبری کشورهای خارجی که به دنبال جاسوسی در ایران هستند، عنوان شده است. در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: یک گروه پلیس در فضای مجازی، ردپای گروه‌های تروریستی را در خارج از کشور می‌گیرند که قصد خرابکاری و جاسوسی در ایران را دارند.
سعید سلطانی کارگردان نام‌آشنایی برای مخاطبان سریال‌های ایرانی‌ است. آغاز کار سلطانی با ساخت فیلم داستانی «کوچه‌های محبت» در گروه معارف شبکه یک، همراه بود. عمده کارهای او که در اوایل همکاری‌اش با تلویزیون انجام داده، به سری مجموعه‌های «قصه‌های شب»، «شمارش معکوس»، «به سوی افتخار» و برخی دیگر از کارهای داستانی بازمی‌گشت که در سمت‌های مختلفی از جمله تدوینگر این آثار، حضور داشت.

مجموعه تلویزیونی «میعاد در سپیده‌دم» نخستین گام بلند او در عرصه نویسندگی و کارگردانی سریال‌های تلویزیونی بود. در ادامه این سال‌ها، سلطانی سریال‌های بسیار دیگری را هم کارگردانی کرده است که از جمله موفق‌ترین آن‌ها، می‌‌توان به «پس از باران» اشاره کرد. از جمله آثار دیگر سعید سلطانی، «آوای فاخته»، «خانه‌ای در تاریکی»، «لبه تاریکی»، «سال‌های برف و بنفشه»، «شکرانه» و «ستایش 1 و 2» است.
بد نیست بدانید سعید سلطانی به تازگی کارگردانی سری دوم «ستایش» را تمام کرده و به فکر ساخت سری سوم آن هم افتاده و تولید این مجموعه را نیز در سر می‌پروراند. (روزنامه صبا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها