جام جم ورزشی: پیشکوست باشگاه پرسپولیس می‌گوید وزیر ورزش و جوانان به مانند یک پدر در ورزش ایران عمل می‌کند و با سعه‌صدر خود شکایت از علی دایی را پس گرفت.
کد خبر: ۷۳۸۸۴۵
پدر جدید ورزش ایران از نگاه یک پرسپولیسی

جعفر کاشانی به جلسه‌ای که عصر شنبه با وزیر ورزش و جوانان برگزار شد اشاره کرد و گفت: در این جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با وزیر صحبت‌های خوبی را مطرح کردند و البته درخواست برای پس کردن شکایت از علی دایی نیز یکی از موارد مطرح در این جلسه بود.

او اضافه کرد: وزیر با سعه صدری که داشت از پیشنهاد پرسپولیس برای پس گرفتن شکایت از علی دایی استقبال کرد و گفت: شکایتی از دایی ندارم. آقای گودرزی با فرهنگ بسیار بالایی که دارند به خوبی از این پیشنهاد استقبال کردند و من ایشان را به مثابه پدری بزرگ برای ورزش ایران می‌دانم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با ابراز امیدواری از حفظ شان قهرمانان ورزش ایران اضافه کرد: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان با شخصیتی که دارد همه اهالی ورزش را به چشم اعضای خانواده خود می‌بیند. ایشان همواره تاکید دارند که باید شان قهرمانان و افراد تاثیرگذار در عرصه ورزش حفظ شود. امیدوارم این خط مشی همواره در عرصه ورزش حفظ و به جامعه انتقال داده شود. در حال حاضر همه ما نیاز به حضور در کنار یکدیگر داریم.

کاشانی خاطرنشان کرد: هیچ کدام از پیشکسوتان پرسپولیس با علی دایی مشکلی ندارند. علی دایی یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و همه به او احترام می‌گذارند البته آقای مایلی‌کهن نیز یکی از بزرگان ورزش ایران است که باید شان و شخصیت ایشان نیز حفظ شود.

او با بیان اینکه مشکلات در هر بخشی از جامعه وجود دارد، افزود: هر خانواده‌ای ممکن است در هر برهه‌ای از زمان دچار مشکل شود. مهم این است که مشکلات درون خانوادگی پا به عرصه رسانه‌ها نگذارد. من باز هم از وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنم که با بلندنظری خود شکایت از علی دایی را پس گرفتند. وزیر ورزش و جوانان همواره بر حفظ حرمت ورزشکاران تاکید دارند و در دیداری که با ایشان داشتیم به خوبی این امر را دیدیم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها