فروش بلیت قطارهای مسافری داخلی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، برای حد فاصل تاریخ‌های اول آذر تا ۳۰ دی‌ماه از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۵ آبان‌ماه از طریق سامانه‌های اینترنتی و ‌هم‌قطا‌ر رجاء آغاز می‌شود.
کد خبر: ۷۳۸۴۸۶
آغاز فروش بلیت قطار برای ماه‌های آذر و دی از‌ ۲۵ آبان‌

روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد:متقاضیان سفر با قطار، با داشتن کد کاربری می‌توانند عملیات خرید خود را از طریق سایت فروش اینترنتی رجاء به نشانی http://ticket.raja.ir و سامانه «‌هم‌قطار» (فروش موبایلی بلیت قطار) انجام دهند.

علاقه‌مندان به خرید از طریق سامانه «هم‌قطار»‌می‌توانند برای دریافت نرم‌افزار خرید به سایت رجاء مراجعه کرده یا از طریق USSD ‌‌اپراتورهای همراه اول با وارد کردن کد #797*720* و اپراتورهای رایتل و ایرانسل با وارد کردن کد #797* اقدام به خرید کنند.

در فروش اینترنتی بلیت قطار و سامانه «هم‌قطار»، علاوه بر این که امکان پرداخت از طریق همه کارت‌های عضو شبکه شتاب با داشتن رمز دوم امکان پذیر است، شرایط لازم نیز برای گرفتن پرینت در همان لحظه و هر مکان وجود دارد و نیازی به مراجعه به دفاتر فروش بلیت قطار قبل یا بعد از آن نیست.

براساس این خبر فروش بلیت قطارهای مسافری از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش برای بازه زمانی فوق، از ساعت 8:30 صبح روز یکشنبه 25 آبان ماه آغاز می‌شود. عملیات فروش بلیت قطارهای بین‌المللی (ترکیه) نیز از ساعت 12 ظهر همین روز، از طریق نمایندگی‌های مجاز فروش سراسر کشور انجام می‌شود.

شرکت رجاء از هموطنان‌ درخواست کرد‌، بعد از دریافت بلیت، بلافاصله مندرجات آن را با درخواست ارائه شده مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریع‌ موضوع را به اپراتور فروش اطلاع دهند و از اصلاح آن اطمینان حاصل کنند.

بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش از درجه اعتبار ساقط بوده و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی می‌شوند و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

مسافران برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجاء اعم از‌ نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و از این قبیل می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن‌های 1539 (از تهران‌) و 55651415-021 (از شهرستان‌ها) تماس گرفته یا به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی‌ www.raja.ir مراجعه کنند.

شماره پیامک 3000139 شرکت رجاء نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها