خرید از کارتخوان متهم را لو داد

قاتل فراری در چنگال پلیس

کابوس‌های ۱۱ ساله یک قاتل فراری که در پایتخت زندگی زیرزمینی داشت با حضور پلیس آگاهی در مخفیگاه او به خط پایان رسید و فرد مذکور دستگیر شد.
کد خبر: ۷۳۸۴۸۵
۱۱ سال کابوس یک قاتل در زندگی زیرزمینی

جام جم سرا به نقل از ایران: روز ۱۸ آبان ماه پرونده یک جنایت با تقاضای قاضی شعبه ۱۰۱ دادگاه جزایی شوشتر استان خوزستان، در اختیار اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. کارآگاهان تهران با بررسی ابتدایی جنایت پی‌ بردند روز ۲۲ بهمن ماه سال ۸۱ مردی به نام «امیر» در درگیری با مرد دیگری به نام «اصغر» با ضربات چوب به سرش از پای درآمده و قاتل نیز از آن زمان فراری است.
با انجام تحقیقات از سوی پلیس آگاهی شوشتر مشخص ‌شد قاتل در تهران زندگی پنهانی‌ای دارد. بنابراین کارآگاهان جنایی با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه اصغر در بزرگراه شهید خرازی و داخل یک کارگاه ساختمانی شدند. این کارگاه، محل کار قاتل فراری بود.
ساعت ۴ عصر ۲۱ آبان ماه اصغر به دام افتاد و در بازجویی‌ها گفت: ساعت ۱۰ صبح روز جنایت با موتورم در بلوار اصلی شوشتر تردد می‌کردم که یک پیکان مدام پشت سرم بوق زد؛ با دست به راننده اشاره کردم که عبور کند اما راننده پیکان پس از عبور، ناگهان جلوی من پیچید و با بیرون کشیدن چوب به سمت من حمله‌ور شد.
وی افزود: من چوب را از دست او گرفته و ضربه‌ای به سرش زدم؛ زمانی که دیدم وی بی‌هوش روی زمین افتاد، بلافاصله پا به فرار گذاشتم و وقتی فهمیدم وی کشته شده است شهرمان را ترک کردم و در ۱۱ سال فرارم در شهرهای یزد، اصفهان، قم و چند شهر دیگر بتنهایی و مخفیانه زندگی می‌کردم و همیشه کابوس می‌دیدم.
اصغر ادامه داد: «من در شرایطی قرار گرفتم که چاره‌ای جز دفاع از خودم نداشتم ولی‌ ای کاش وقتی چوب دستی را گرفتم خشم خودم را کنترل می‌کردم و سوار بر موتورم فرار می‌کردم، ۱۱ سال است کابوس می‌بینم و خواب راحتی ندارم و امیدوارم خانواده قربانی مرا ببخشد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها