مرد جوان که همسر سابقش را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود، ساعتی پس از جنایت خود را تسلیم پلیس کرد.
کد خبر: ۷۳۸۲۹۷

به گزارش جام‌جم، ساعت 8 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه قتل زنی در محله تهران‌نو به پلیس اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از ماموران با حضور در محل متوجه شدند، در این درگیری زن سی و دو ساله‌ای با ضربه‌های چاقوی همسر سابقش به قتل رسیده است.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این‌که حوالی ظهر روز حادثه متهم به نام محمدرضا با مراجعه به کلانتری خود را تسلیم کرد.

مرد سی و پنج ساله درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: سه سال پیش از همسرم جدا شدم. این در حالی بود که من همسرم را عاشقانه دوست داشتم. در این مدت تلاش بسیاری کردم تا همسرم دوباره به زندگی بازگردد، اما او هر بار شرایطی جدید را مطرح می‌کرد. صبح امروز به بهانه گردش به در خانه همسر سابقم رفتم، اما او ادعا کرد که قصد دارد با تعدادی از دوستانش به مسافرت برود و همین موضوع باعث شروع درگیری لفظی ما دو نفر شد. علت اختلاف من و همسر سابقم، دوستانش بودند. ناگهان او گفت که از من متنفر است و به هیچ عنوان قصد ندارد دوباره با من زندگی کند. همین موضوع باعث عصبانیت شدید من و درگیری شدیدتری شد و در حالی که از گفته‌های او بسیار عصبانی شده بودم به داخل آشپزخانه رفته و با برداشتن چاقو همسر سابقم را کشتم. الان نیز از عمل خود بسیار پشیمان هستم. من همسرم را عاشقانه دوست داشتم.

تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها