وظیفه رسانه ارائه نفسیر درست از دین و آئیین‌ها
حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی از ضرورت‌ های دینی تحول رسانه‌ ملی می‌گوید :

وظیفه رسانه ارائه نفسیر درست از دین و آئیین‌ها

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنرانی پیش از خطبه این هفته نمازجمعه تهران گفت: اکنون در کشور با یک پدیده ای به عنوان شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی مواجه هستیم و ملت باید مراقب باشند.
کد خبر: ۷۳۸۱۳۵
با  شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی مواجه هستیم

حسن رحیم پور ازغدی افزود: اکنون متاسفانه با پدیده شیعه لندنی در کشور مواجه هستیم و مردم باید مواظب آن ها باشند ، همان کاری که در پاکستان و افغانستان انجام می دهند در ایران پیاده نکنند.

وی با اشاره به اینکه وهابیون پشت این قضیه است بیان کرد: این شیعه لندنی حتی از وهابیون نیز خطرناک تر هستند.

رحیم پور ازغدی اظهارکرد: این ها شاه و صدام و داعش را می پذیرند ولی با فرمایشات امام خمینی (ره) ، رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و شهید مطهری درگیر می شوند .

وی افزود: در عصر حاضر که اینترنت ، ماهواره و تلویزیون وجود دارد، اینچنین دروغ می گویند؛ بنابراین در صدر اسلام این ها چه می کردند.

ازغدی با اشاره به برخی برداشت های نادرست از اظهارات اخیر وی در خصوص جامعه مداحان بیان کرد: 90 درصد هیات ها ، عزاداران و مرثیه خوانان ما برای عشق به اباعبدالله الحسین کار می کنند ، اگر این مداحان نبودند ما حماسه کربلا را فراموش کرده بودیم .

وی گفت: این مداحان انگلیسی که با مداحی به سبک جاز و پاپ و به اسم سید الشهدا جلسات عزاداری برگزار می کنند اگر در روز عاشورا بودند به میدان نمی رفتند ، چنانچه در انقلاب و جنگ در صحنه نبودند. این ها امروز نیز برای مبارزه و مقابله با داعش قدم بر نمی دارند؛ آن لحظه که برای دفاع از مال و جان باید باشند، نیستند.

وی بیان کرد: مداحان واقعی ابا عبدالله فرمانده گردانانی بودند که در میان بمب و شیمیایی ذکر ابا عبداالله را در میدان جنگ جاری می کردند.

وی اظهارکرد: هدف دشمن و وهابیون کفار این است که شیعه را احمق نشان دهند و جنگ کفار را در ایران نیز به راه اندازند .(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها