علیرضا بشیری از اهواز: من یک لپ‌تاپ دارم و چند روزی است شارژ باتری آن بسیار کم شده است. حتی با تعویض باتری و تعویض ویندوز هم مشکلم حل نشد. آیا باید لپ‌تاپم را تعویض کنم؟ سوال دیگر این‌که یک مودم وایرلس دارم و مدتی است نمی‌توانم از طریق ارتباط کابل به اینترنت متصل شوم اما از طریق وای‌ ـ فای ارتباط اینترنتی برقرار است. مشکل چیست؟
کد خبر: ۷۳۸۰۵۶
پرسش و پاسخ: علیرضا بشیری از اهواز

علیرضا بشیری از اهواز: من یک لپ‌تاپ دارم و چند روزی است که باتری لپ‌تاپم بسیار کم شارژ نگه می‌دارد. حتی با تعویض باتری و تعویض ویندوز هم مشکلم حل نشد. آیا باید لپ‌تاپم را تعویض کنم؟ سوال دیگر این‌که یک مودم وایرلس دارم و مدتی است نمی‌توانم از طریق ارتباط کابل به اینترنت متصل شوم اما از طریق وای‌ ـ فای ارتباط اینترنتی برقرار است. مشکل چیست؟

کلیک: در مورد باتری لپ‌تاپ با توجه به تعویض کردن باتری و ویندوز لپ‌تاپ و بروز مجدد مشکل، پیشنهاد می‌کنیم لپ‌تاپ خود را به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ ببرید تا سخت‌افزار آن بررسی شود. به احتمال زیاد عیب سخت‌افزاری موجب بروز این اشکال است.

درباره پرسش دوم پیشنهاد می‌کنیم ابتدا کابل را با یک کابل دیگر تعویض کنید. در ادامه کلیدهای Win+R را فشار داده و عبارت ncpa.cpl را تایپ کرده، کلید اینتر را فشار دهید تا پنجره‌ تنظیمات ارتباطات شبکه به‌نمایش درآید. روی اتصال شبکه با نام local area connection کلیک راست کرده به Properties مراجعه کنید. از کادر موجود روی گزینه‌ Internet Protocol Version 4 دوبار کلیک کرده و گزینه‌های Obtain an IP address Automatically و Obtain DNS server addresses Automatically را فعال کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل، یک‌بار تنظیمات مودم را بازنشانی کنید (در دفترچه راهنمای مودم نحوه بازنشانی تنظیمات آموزش داده شده است) و تنظیمات اینترنت و وایرلس را دوباره اعمال کنید.

چنانچه مشکلتان رفع شد می‌توانید در بخش نظرات همین مطلب، سایر کاربران را نیز مطلع کنید

آیا شما برای این پرسش، پاسخ مناسب‌تری دارید؟ خوشحال می‌شویم پاسخ پیشنهادی خود را در بخش نظرات در اختیار سایر کاربران قرار دهید

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها