رییس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران گفت: در مراسم اعطای " جایزه تعالی منابع انسانی" که عصر سه شنبه 27 آبان ماه در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار می شود به 35 سازمان تولیدی و خدماتی برتر کشور جوایزی اعطا می شود.
کد خبر: ۷۳۷۹۳۱
اعطای جایزه تعالی منابع انسانی به 35 سازمان تولیدی و خدماتی کشور

به گزارش جام جم انلاین سید مسعود همایونفر با اعلام این خبر گفت: جایزه تعالی منابع انسانی در سه سطح گواهینامه، تقدیر نامه و نشان و بر اساس ارزیابی عملکرد حوزه منابع انسانی سازمان های متقاضی، همه ساله به سازمان های برتر ایرانی که مطابق نظام نامه جایزه، حایز شرایط لازم هستند، اعطا می شود.

وی یادآور شد: در فرآیند ششمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی 45 سازمان با ارسال مدارک آمادگی خود را برای شرکت در فرآیند جایزه اعلام کردند که پس از بررسی اظهارنامه های آنان توسط تیم های ارزیابی جایزه، برگزاری جلسات ارزیابی انفرادی و ترکیب و اجماع و نیز بازدید از محل این سازمان ها در نهایت 35 سازمان موفق شدند به یکی از سطوح جایزه یعنی گواهینامه، تقدیرنامه و نشان دست یابند.

رییس انجمن مدیریت منابع انسانی ایران ادامه داد: ایجاد فضای رقابتی مناسب میان سازمان ها و فراهم آورن امکان تبادل تجربیات موفق میان آنان، انتخاب، معرفی و قدردانی از سازمان های برتر در حوزه مدیریت منابع انسانی از جمله اهداف برپایی جایزه تعالی منابع انسانی است.

وی ادامه داد: از آنجا که برخی از کشورهای پیشرفته برای تعالی منابع انسانی خود، مدلی را طراحی می کنند، انجمن مدیریت منابع انسانی با احساس ضرورت طراحی یک مدل ملی و بومی متناسب با شرایط کشور، طی یک مطالعه سه ساله و پس از انجام تحقیقات میدانی، مدل تعالی منابع انسانی را برای نخستین بار در کشور طراحی کرده است.

وی تصریح کرد: کلیه سازمان هایی که یکی از اهداف استراتژیک خود را رسیدن به تعالی در حوزه مدیریت منابع انسانی می دانند، می توانند، متقاضی شرکت دراین جایزه باشند. اجرای این مدل به تفکیک در سه گروه "سازمان های بزرگ" و "سازمان های کوچک" و" متوسط" صورت می گیرد.

به گفته همایونفر، به دلیل فرهنگ سازی مناسب صورت گرفته و درک اهمیت توسعه این مدل، امسال با رشد سازمان های متقاضی رو برو بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها