جام جم ورزشی: بعد از زندان رفتن محمد مایلی کهن خیلی ها اعلام کردند حاضرند برای رهایی او از زندان پا در میانی کنند، حتی وزارت ورزش اعلام کرد برای آزادی سرمربی سال های گذشته تیم‌ملی می خواهد وثیقه ای بگذارد.
کد خبر: ۷۳۷۵۲۳
شرط علی دایی برای آزادی مایلی‌کهن از زندان اوین

عسگری پیش‎بین وکیل تام الاختیار دایی در ارتباط با شرایط رضایت دایی و آزادی محمد مایلی‌کهن گفت: از طریق اجرای احکام آقای مایلی‌کهن را خواسته بودند و ایشان طبق خواسته قانون به کلانتری رفتند نه اینکه خودشان را معرفی کنند. حتی برای من هم اخطار آمد که برای اجرای حکم مساعدت کنید اما ما خودمان اقدام نکردیم تا از طریق مراجع قانونی کار پیش برود چون ما خودمان این کار را آخرین راه چاره می‌دانستیم وگرنه نه من و نه آقای دایی و نه هیچ کس دیگری دوست ندارد کسی را به زندان بیاندازد. در واقع آقای مایلی‌کهن زندانی اعمال خودشان هستند.

وی افزود: به هر حال هر کس خانواده و آبرو دارد و آقای دایی هم برای خودش در این جامعه ارج و قربی دارد و هر کسی به غیر از دایی بود هم کاری غیر از این نمی‌کرد. مگر می‌ شود کسی سال ها به بهانه های مختلف توهین کند و حرف های رکیک بزند، مسخره کند و به خانواده کسی حرف بزند و جوابی نبیند؟ آقای دایی هم روی خانواده اش خیلی حساس است.

او در خصوص وثیقه ای که وزارت ورزش ادعا کرده برای آزادی مایلی‌کهن می‌ گذارد هم گفت: این رفتارها دوگانه است. وزارت ورزش می‌ داند این کار انجام شدنی نیست و این حرکت تبلیغی است. وزارت ورزش به آن عریض و طویلی حتما حقوقدان و وکیل دارد و می‌ دانند حکمی که برای اجرای احکام می‌رود داستان قرار نیست که وثیقه بگذارند.

پیش‎بین بعید دانست دایی رضایت بدهد و در همین رابطه ادامه داد: بعید می‌ دانم آقای دایی رضایت بدهد، می‌ دانید چرا؟ چون تا لحظه آخر که آقای مایلی‌کهن به زندان معرفی نشده بود ما فکر می‌ کردیم او با پا در میانی بزرگان عذرخواهی و ابراز ندامت می‌کند اما او همچنان به حرف هایش ادامه داد مگر می‌ شود کسی توهین کند و قاضی جمهوری اسلامی او را محکوم کند اما او همچنان اصرار کند که درست می‌ گوید و این نشانه ضعف شخص مورد نظر است. اگر آقای مایلی‌کهن عذرخواهی کنند، آقای دایی رضایت می‌دهد. (ورزش 3)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها