جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خطاب به بازیکنان این تیم، گفت: شما بازیکنان بزرگ با توانایی های بالا هستید و می خواهم در کنار یکدیگر در جام ملت های آسیا برای مردم ایران شادی به ارمغان بیاوریم.
کد خبر: ۷۳۷۴۸۴
تمجید کی روش از بازیکنان تیم ملی فوتبال

کارلوس کی روش سه شنبه شب و در جمع بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران عنوان کرد: جام جهانی برزیل تمام شد و باید آنرا فراموش کنیم. با این حال این رویداد بزرگ دستاوردهایی برای ما داشت که من به عنوان سرمربی تیم ملی از تلاش همه بازیکنان در برزیل راضی هستم.

وی با اشاره به اینکه در اجلاس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی حاضرین از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی تمجید داشتند، گفت: عملکرد خوب شما مقابل آرژانتین سبب شد تا همگان برای فوتبال ایران احترام خاصی قائل شوند و باید این احترام و جایگاه را حفظ کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: حضور در جام جهانی سطح توقعات از تیم ملی را افزایش داده است ولی باید بپذیرم که حریفانی سختی داریم قطر که یکی از حریفان ایران است تا آغاز جام ملت های آسیا 14 دیدار تدارکاتی خواهد داشت. این درحالی است که ما در نهایت 4 دیدار تدارکاتی داریم.

سرمربی پرتغالی تیم ایران افزود: می خواهم در جام ملت های آسیا حریفان را غافلگیر کنم این مساله با استفاده از توانایی شما انجام می شود.

وی در مورد دیدار تدارکاتی با کره جنوبی گفت: باید دو پیروزی خود مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی را از یاد پاک کنیم. نگاه به گذشته اشتباه است و باید برابر کره جنوبی که در ماه های اخیر مقابل تیم های بزرگی چون برزیل دیدار تدارکاتی داشته است، نمایش خوبی داشته باشیم.

کی روش معتقد است عملکرد مناسب مقابل کره جنوبی برای دیگر رقیبان ایران چون استرالیا و ژاپن پیام های مهمی خواهد داشت.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها