معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره دانشگاهیان خبر داد:

اعزام دانشجویان عمره گذار از 4 فروردین 94

نتایج قرعه کشی سفر به عمره مفرده دانشگاهیان اعلام شد و منتخبان باید از اول تا هشتم آذر برای دریافت دفترچه راهنمای عمره و نهایی کردن ثبت نام به سایت لبیک مراجعه کنند.
کد خبر: ۷۳۷۲۲۹
نتایج قرعه کشی عمره دانشگاهیان اعلام شد

متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی لبیک به نشانی www.labbayk.ir برای آگاهی از نتایج قرعه کشی، از کد ملی خود به عنوان شناسه و از شماره شناسنامه به عنوان رمز عبور استفاده کنند و از نتایج قرعه کشی آگاه شوند.

دانشگاهیانی که به عنوان زائر اصلی و ذخیره در عمره دانشگاهیان انتخاب شده اند، باید از اول تا هشتم آذر برای دریافت دفترچه راهنمای عمره و نهایی کردن ثبت نام به سایت لبیک مراجعه کنند.

در دفترچه راهنما همه مراحل اجرایی، اعم از نحوه افتتاح حساب، اخذ گذرنامه و مجوز خروج از کشور، زمان تحویل مدارک و زمان اعزام نکات لازم توضیح داده خواهد شد.

زمان شرکت پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره در دوره های آموزش مجازی متعاقبا از سایت لبیک اعلام خواهد شد و لازم نیست از هم اکنون برای این دوره ها اقدام کنند.

دانشگاهیانی که در قرعه کشی عمره دانشگاهیان پذیرفته نشده اند می توانند از امروز تا 28 آبان با مراجعه به سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان و شرکت در دوره های آموزشی و کسب امتیاز لازم در آن، در قرعه کشی مجدد عمره شرکت کنند.(واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها