معاون سرمایه انسانی رسانه ملی :

حذف انبوه کارکنان صداوسیما شایعه است

رئیس‌جمهور با تبریک انتصاب دکتر سرافراز به عنوان رئیس سازمان صداوسیما، گفت: دکتر سرافراز یکی از فرزندان انقلاب و از خانواده معزز شهدا و نام‌آشنا و برخوردار از تخصص و تجربه طولانی در صداوسیماست.
کد خبر: ۷۳۷۱۳۸
روحانی: دکتر سرافراز فرزند انقلاب و متخصص رسانه است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی در ابتدای جلسه یکشنبه شب هیات دولت ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید سازمان صداوسیما، از خدمات مهندس ضرغامی و همکارانش، قدردانی و تشکر کرد.

اسد: طرح سازمان ملل قابل بررسی است

بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، در دیدار استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه، طرح وی را برای توقف درگیری‌ها در حلب طرحی مهم دانست که ارزش بررسی کردن را دارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر و به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، دی میستورا منطقه حلب را مبنا قرار داده تا با تعلیق تحرکات دو طرف، مساله برقراری آتش‌بس و سپس مذاکرات آشتی داخلی را محک بزند تا در صورت کارآمدی این الگو به دیگر مناطق سوریه منتقل شود. حلب در محاصره نیروهای ارتش است و منابع رسمی سوریه بر این باورند، فرستادگان سازمان ملل متحد، اعم از دی میستورا یا اخضر ابراهیمی و قبل از این دو کوفی عنان، زمانی فعال می‌شوند که تروریست‌های مسلح در تنگنا و محاصره قرار بگیرند.

جمع کردن «فرش قرمز» از پیش پای اوباما

خبرنگار آسوشیتدپرس با انتشار تصویری مدعی شد مسئولان تدارکات در کشور چین، هنگام ورود باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا به این کشور فرش قرمز را از پیش پای وی جمع کرده‌اند.

به گزارش تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه به چین رفت و پس از گفت‌و‌گو با مقام‌های این کشور، به میانمار و استرالیا می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها