پنج زندانی که پس از آزادی باند بزرگ سرقت خودروهای مدل بالا را تشکیل داده و در ده استان مرتکب سرقت شده بودند، سرانجام در دام پلیس گرفتار شدند.
کد خبر: ۷۳۷۰۷۰

به گزارش جام‌جم، فرمانده انتظامی استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: از چندی پیش شکایت‌های متعددی در زمینه سرقت خودروهای مدل بالا در سطح شهر کرج در پلیس آگاهی مطرح می‌شد. بررسی پرونده‌ها نشان داد این خودروها در محل‌های خلوت پارک بوده و شبانه به سرقت رفته‌اند. ماموران با بررسی آلبوم مجرمان حرفه‌ای که در زمینه سرقت فعالیت داشتند، متوجه شدند یکی از افراد سابقه‌دار به نام رضا چندی پیش با سپردن وثیقه از زندان خارج شده و دیگر بازنگشته است.

سرهنگ بخشعلی کامرانی‌صالح افزود: تحقیقات پلیس روی این متهم متمرکز شد و سرانجام اطلاعاتی به دست آمد که نشان می‌داد ردپای وی در این سرقت‌ها وجود دارد. بنابراین محل‌های تردد وی زیر نظر گرفته شد و سرانجام آخرین مخفیگاه او در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و ماموران برای دستگیری وی به آنجا اعزام شدند. ماموران چند روز پیش با دستگیری این متهم او را به پلیس آگاهی منتقل کردند که وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد با همدستی چهار نفر از دوستانش که در زندان با آنها آشنا شده بود به این سرقت‌های سریالی دست زده و در زندان نقشه سرقت‌ها را طراحی کرده بودند. وی یادآور شد: با جستجوهای پلیسی مخفیگاه چهار همدست وی در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و آنها نیز دستگیر شدند. متهمان با انتقال به پلیس آگاهی و در مواجهه حضوری با سرکرده باند به سرقت خودروهای مدل بالا در استان‌های البرز، قزوین، تهران، قم، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی اعتراف کردند.

متهمان در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها