رئیس سازمان لیگ فوتبال در مورد نتایج سفرش به مالزی گفت: ما مجوز حضور چهار باشگاه را در لیگ قهرمانان آسیا داریم اما شرایط سخت‌تر از گذشته است. اکنون باشگاه‌های لیگ یک ما هم باید مجوز حرفه‌ای بگیرند و کنفدراسیون فوتبال آسیا 1.5 سال به ما وقت داده تا باشگاه‌های لیگ یک هم دقیقا مثل باشگاه‌های لیگ برتری مجوز حرفه‌ای دریافت کنند.
کد خبر: ۷۳۷۰۵۶

مهدی تاج افزود: دو باشگاه لیگ برتری ما هنوز مجوز حرفه‌ای نگرفته‌اند و اگر نتوانند مجوز حرفه‌ای دریافت کنند به لیگ دسته دوم سقوط می‌کنند، زیرا در لیگ یک هم باشگاه‌ها باید حرفه‌ای باشند. تاج در پاسخ به این پرسش که نام این باشگاه‌ها را اعلام نمی‌کنید، گفت: این مساله مانند دوپینگ است و تا زمانی که مساله قطعی نشده باشد، نمی‌توانیم نام باشگاه‌ها را اعلام کنیم، اما اگر این باشگاه‌ها نتوانند مجوز حرفه‌ای بگیرند آنها را حذف می‌کنیم و به لیگ دسته دوم سقوط می‌دهیم و نام آنها را هم اعلام خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به نحوه امتیازدهی به کشورها برای تعیین سهمیه‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: بخشی از امتیاز‌دهی به لیگ‌ها مربوط به صیانت از لیگ است یعنی این‌که تبانی وجود نداشته باشد که خوشبختانه ما در این بخش مشکلی نداریم. بخش دیگر هم مربوط به نتایج باشگاه‌هاست و بخشی هم مربوط به ورزشگاه‌ها و جایگاه‌های ویژه آن. مهم‌ترین بحث، بحث نتایج تیم‌هاست که اگر باشگاه‌های ما نتوانند نتایج خوبی بگیرند ممکن است سهمیه‌ ما از چهار باشگاه به یکی دو باشگاه کاهش پیدا کند.

مهدی تاج در مورد زمان حضور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازرسی از باشگاه‌های ایران به فارس گفت: بازرسان AFC یک ماه دیگر به ایران می‌آیند و 20 ـ 30 روزی هم مهمان ما هستند و از باشگاه‌های لیگ یک و لیگ برتر بازرسی خواهند کرد و مسائل باشگاه‌ها را از مسائل مالی تا مسائل دیگر به طور دقیق بررسی می‌کنند.

فروش 7000 بلیت شهرآورد

مهدی تاج درباره بلیت‌فروشی اینترنتی دیدار پرسپولیس و استقلال گفت: ظرف 24 ساعت 7000 بلیت این مسابقه به فروش رسیده است. هواداران می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سامانه بلیت‌فروشی اینترنتی که همان سایت فوتبال تیکت است، مراجعه کنند.

بلیت‌فروشی تکی این مسابقات هم در روز شهرآورد انجام خواهد شد که آن هم به صورت الکترونیکی است. قیمت بلیت مسابقات شهرآورد نیز تغییر نکرده و طبقه بالا همان 5000 تومان و طبقه پایین 8000 تومان و جایگاه 12 هزار تومان است. ‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها