روز گذشته هیأت نظارت بر مطبوعات جلسه خود را در حالی برگزار کرد که علاوه بر تصمیم گیری درباره صدور مجوز نشریات متقاضی و موافقت با تغییر وضعیت مدیریت برخی رسانه‌ها، از «روزنامه جام جم» به دلیل فعالیت حرفه ای – رسانه‌ای مؤثر و عملکرد کمی و کیفی مثبـت و قابل تــــوجه در انتشار، تجلیل کرد.
کد خبر: ۷۳۷۰۲۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی وزارت ارشاد، روز گذشته هیأت نظارت برمطبوعات تشکیل جلسه داد و شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات در این جلسه بررسی شد که بر این اساس 17 نشریه و 9 پایگاه اطلاع رسانی مجوز انتشار دریافت کردند و در ادامه این جلسه تقاضای تغییر وضعیت و تغییر مدیر مسوولی 34 نشریه هم مورد رسیدگی قرار گرفت.

اما آنچه جلسه روز گذشته را از اغلب جلسات هیات نظارت متمایز می کرد، تشویق و تجلیل چند رسانه بود، که در میان روزنامه‌ها «جام جم» همراه با هفته نامه «افق حوزه»، ماهنامه «خلق» و فصلنامه «مطالعات ملی» به دلیل عملکرد حرفه ای – رسانه ای موثر و فعالیت کمی و کیفی مثبت و قابل توجه در انتشار، شایسته تجلیل شناخته شدند.

این اتفاق در حالی است که معمولا جلسات هیات نظارت بر مطبوعات با تذکر به برخی رسانه ها همراه بوده است و در سال های گذشته معدود رسانه هایی بوده اند که با عملکرد حرفه ای خود تشویق این هیات را در پی داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها