برخی از شرکت‌های حمل و نقل ریلی از جمله شرکت رجا، جوپار، نورالرضا، ریل ترابر سبا و وانیا ریل در مسیرهای مشخص تا پایان آبان، آذر و اسفند سال جاری به مسافران تخفیف می‌دهند.
کد خبر: ۷۳۶۹۶۱
اعلام تخفیف‌های جدید شرکت‌های حمل و نقل ریلی

شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرده است که تا پایان آبان ماه جاری بهای بلیت در مسیر تهران ـ مشهد، قزوین ـ مشهد، تهران ـ تبریز، تهران ـ مراغه، تهران ـ ساری، تهران ـ گرگان، سمنان ـ مشهد، شاهرود ـ مشهد، تهران ـ نیشابور، تهران- خواف، تهران ـ میانه، تهران ـ زنجان، کرج ـ مشهد، تهران ـ شیراز، تهران ـ زاهدان، تهران ـ بندر و تهران ـ شاهرود به غیر از برخی از روزهای خاص بین 5 تا 20 درصد تخفیف می‌دهد.

بر اساس این گزارش، شرکت ریل ترابر سبا تا سی‌ام آذرماه به میزان 5 تا 8 درصد از بهای بلیت‌های خود را در مسیرهای تهران ـ مشهد و تهران ـ اهواز به غیر از برخی از روزهای خاص تخفیف خواهد داد.

شرکت جوپار نیز تا بیست و دوم آبان ماه جاری به میزان 10 درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران ـ مشهد، کرمان ـ مشهد، تهران ـ کرمان، تهران ـ زاهدان تهران ـ بندرعباس به غیر از برخی روزهای خاص تخفیف می‌دهد.

شرکت نورالرضا نیز تا بیست و پنجم اسفند سال جاری در بهای بلیت در مسیرهای تهران ـ مشهد، اصفهان- مشهد، تهران ـ کرمان و تهران ـ شیراز به غیر از برخی روزهای خاص 7 تا 10 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

شرکت وانیا ریل نیز تا پایان آبان ماه جاری بین 7 تا 20 درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران ـ مشهد، اصفهان ـ مشهد، تهران ـ بندرعباس، قزوین ـ مشهد و ساری ـ مشهد به غیر از برخی روزهای خاص تخفیف می‌دهد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها