معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: شهرداری تهران مقدمات تبلیغات شهری فیلم شیار ۱۴۳ را فراهم کرده است.
کد خبر: ۷۳۶۸۱۳
مقدمات تبلیغات شهری فیلم شیار ۱۴۳ فراهم شده است

حجت‌الاسلام میثم امرودی در گفت‌وگو با تسنیم در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره حمایت از فیلم شیار 143 از سوی شهرداری اظهار داشت: این فیلم توانسته فضای احساسی و عاطفی خوبی را روایت کند و بین مردم رتبه خوب و قابل توجهی را به دست آورد.

وی با بیان اینکه همه وظیفه حمایت از این فیلم را بر عهده داریم، افزود: 2 روز پیش در برج میلاد مراسمی با حضور عوامل این فیلم و 143 مادر شهید برگزار شد و شهرداری سعی کرد بتواند امکانات خود را در اختیار عوامل این مجموعه بگذارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران تصریح کرد: شهرداری وعده‌ای برای حمایت از این فیلم نداده است اما با این حال برای تبلیغات شهری آن اقدام کرده و مقدمات آن را نیز فراهم کرده است. در تلاش هستیم در فضاهایی که متعلق به شهرداری است شرایط اکران فیلم را فراهم کنیم همچنین سعی کرده‌ایم کمک مادی کنیم تا افراد بتوانند با قیمت کمتر و برخی از مخاطبان خاص شهرداری به صورت رایگان از این فیلم دیدن کنند تا به نوعی از آن حمایت صورت گیرد.

وی همچنین درباره عملکرد خبرگزاری تسنیم در مدت فعالیت خود گفت: اگر بخواهم درباره تسنیم نکته‌ای را در 3 کلمه بیان کنم این است که سرعت، دقت و صحت 3 ویژگی‌ است که توجهات را به سمت این خبرگزاری جلب می‌کند که برای هر یک از ویژگی‌های مذکور می‌توان یک مقاله نوشت.

امرودی در پایان گفت: تاکنون خبرگزاری تسنیم را اینچنین دیده‌ام و امیدوارم این ویژگی‌ها را حفظ کند و عامل خوبی بین شهروندان و مسئولان باشد تا نیازهای مردم و مسئولان به گوش یکدیگر برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها