گجت‌های پوشیدنی به نبض بازار فناوری تبدیل شده‌ و بیشتر تولیدکننده‌ها سعی می‌کنند سهمی از این بازار نوظهور داشته باشند.
کد خبر: ۷۳۶۶۵۶
تولید دستبند هوشمند تندرستی

گجت‌های پوشیدنی به نبض بازار فناوری تبدیل شده‌ و بیشتر تولیدکننده‌ها سعی می‌کنند سهمی از این بازار نوظهور داشته باشند.

مایکروسافت نیز که در سال‌های اخیر با خریدن شرکت نوکیا و همچنین تولید تبلت‌های سرفیس نشان داده علاقه زیادی به تولید گجت‌ها پیدا کرده، بتازگی از دستبند هوشمند خود رونمایی کرد.

این محصول که band نام دارد، تمرکز اصلی خود را روی تناسب اندام و تندرستی قرار داده است و اطلاعات علائم حیاتی کاربر خود را ثبت کرده و به تلفن‌همراه و تبلت انتقال می‌دهد.

بند، ده حسگر مختلف برای ثبت اطلاعات مختلف مانند تعداد قدم‌ها، ضربان قلب، حرارت بدن و میزان تنفس دارد که به‌گفته مدیران این شرکت از بهترین سخت‌افزار موجود در دستبند‌های هوشمند بازار بهره برده است. مایکروسافت این دستگاه را با قیمت ۱۹۹ دلار روانه بازار کرده که نسبت به دیگر رقبا قیمت بالایی دارد؛ یعنی چیزی نزدیک به دو برابر. این دستگاه از GPS برای ثبت محل کاربر، میکروفن برای دریافت فرامین صوتی و یادداشت‌ها و همچنین یک حسگر فرابنفش برخوردار است که خطرناک بودن محیط را به کاربر اطلاع می‌دهد.

اپلیکیشن Microsoft Health که مدیریت اطلاعات بند مایکروسافت را برعهده دارد، برای سیستم‌های ‌عامل ویندوزفون، اندروید و آی.او.‌اس قابل استفاده است. این اپلیکیشن برنامه‌های متنوعی را در خود جای‌داده و با توجه به میزان فعالیت فیزیکی شما، تغذیه و خوابتان را تنظیم می‌کند و آنها را به تقویم روزانه انتقال می‌دهد تا کاربر راحت‌تر از آنها مطلع شود. علاوه بر اینها می‌توانید هشدارهای گوشی‌ هوشمندتان مانند تماس‌های دریافتی، پیام کوتاه و همچنین ایمیل‌ها را روی بند نیز دریافت کنید.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها