پای فناوری به دنیای جواهرات هم باز شد

طراحی جواهر با سلیقه شخصی

این گردنبند دارای یک پروژکتور بسیار کوچک متصل با کابل HDMI است که به دور زنجیره گردنبند پیچیده شده است. نور به‌وجود آماده توسط پروژکتور روی گردن منعکس می‌شود و زرق و برق خاصی‌ را به‌وجود می‌آ‌ورد.
کد خبر: ۷۳۶۶۴۲
شکل گردنبند خود را در چند ثانیه تغییر دهید

جام جم کلیک: طراحان طلا و جواهر در سرتاسر دنیا سعی‌ می‌کنند تا با طراحی متفاوت و جذاب محصولات خود، پول بیشتری را بدست آورند. از سوی دیگر وسواس خانم ها در خرید زیور آلات نیز، بازار خوبی‌ برای این شرکت ها فراهم می‌کند.

بدون شک خانم های ایرانی‌ از این امر مستثنی نیستند و شاید بتوان گفت که بازار طلا و جواهر و تغیرات آن در ایران بیش از کشورهای دیگر خبرساز است.

بنابرین اگر تکنولوژی و یا محصولی دارای کیفیت و جذابیت در همان حد و اندازه طلا و جواهر باشد می‌تواند جایگاه بسیار خوبی‌ در بازار ایران و جلب توجه زنان ایرانی‌ و آسوده کردن خیال شوهران آنها از نظر تقبل هزینه‌ها داشته باشد.

به تازگی تکنولوژی‌ای با نام Neclumi ساخته شده که توجه بسیاری از زنان در سراسر دنیا را جلب کرده! اما خبر بد اینکه این تکنولوژی پوشیدنی و یا همان گردنبند هنوز در حال آزمایش است و تنها چند نمونه از آن وجود دارد.

این گردنبند که ساخت شرکت panGenerator است دارای یک پروژکتور بسیار کوچک متصل با کابل HDMI است که به دور زنجیره گردنبند پیچیده شده است. این پروژکتور توسط یک برنامه موبایل تحت IOS کنترل می‌شود و می‌توان شکل‌های متنوع و جذابی را برای آن خلق کرد، نور به‌وجود آماده توسط پروژکتور روی گردن منعکس می‌شود و زرق و برق خاصی‌ را به‌وجود می‌آ‌ورد.

گردنبند Neclumi دارای یک سنسور شتاب سنج برای اندازه‌گیری حرکت بدن، یک سنسور پدومتر برای اندازه‌گیری تعداد قدم‌های فرد و یک میکروفون برای اندازه‌گیری مقدار صدای اطراف و یک قطب نما برای اندازه‌گیری میزان چرخش بدن است تا نسبت به خروجی شرایط فوق و مدل انتخاب شده توسط نرم‌افزار، شکل گردنبند روی گردن ظاهر شود.

به نظر شما مردان ایرانی‌ می‌توانند زنان خود را متقاعد کنند تا به‌جای خرید جواهرات از این گردنبندها تهیه کنند؟

سینا قمری
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها