عوامل سازنده سریال تلویزیونی میکائیل به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری برای ادامه کار راهی قشم می‌شوند تا صحنه‌های باقی‌مانده از این سریال را ضبط کنند و خشایار موحدیان همزمان با ضبط، تدوین این سریال را انجام می‌دهد. ضمن این‌که گروه سازنده سریال «قورباغه و قناری» هم برای ادامه کار بزودی راهی خانه احمد نادری می‌شوند.
کد خبر: ۷۳۶۵۷۵
«میکائیل» با قطار به قشم می‌رود

الهام غفوری، تهیه‌کننده سریال میکائیل در این باره به جام‌جم گفت: ما دو روز آینده برای ادامه تصویربرداری سریال میکائیل به قشم می‌رویم. بخشی از مسیر را با قطار خواهیم رفت تا سکانس‌های مربوط به قطار را با حضور کامبیز دیرباز، کامران تفتی و متین ستوده ضبط کنیم. بهنوش طباطبایی هم به جمع بازیگران اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: در ابتدا صحنه‌های خارجی در قشم ضبط می‌شود تا لوکیشن خانه عبدالله (پرویز پورحسینی) آماده شود. تصویربرداری صحنه‌های تهران تمام شده و بقیه کار در قشم خواهد بود و به مرور در قشم بازیگران جدید هم اضافه می‌شوند. اخیرا در لوکیشن‌های پارک ارم، کلانتری و باغی در حوالی اتوبان کرج برخی از سکانس‌ها را تصویربرداری کردیم.

غفوریان عنوان کرد: خشایار موحدیان همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین این سریال است و سعید‌نعمت‌الله هم همزمان فیلمنامه را می‌نویسد. این سریال با مشارکت ناجی هنر و برای گروه فیلم و سریال شبکه یک تولید می‌شود.

اگر شرایط مهیا باشد، سیروس مقدم بعد از تمام شدن تصویربرداری سریال میکائیل مجموعه علی‌البدل را برای نوروز شبکه یک کارگردانی می‌کند که محسن تنابنده مشغول نگارش فیلمنامه این سریال با محوریت طنز اجتماعی است.

از دیگر بازیگران سریال میکائیل می‌توان به کاوه سماک‌باشی، مجید واشقانی، مجید مشیری، امیر حمیدزاده، مریم خدارحمی، علی دهکردی و علیرضا خمسه اشاره کرد. سریال میکائیل مضمونی پلیسی دارد. میکائیل، داستان رسول، دوست و رفیق میکائیل است که به اشتباه قربانی توطئه اشرار می‌شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر، عزم خود را جزم می‌کند و با تکیه بر حمایت‌های مردم دست به اقداماتی می‌زند.

برخی از عوامل سازنده این سریال عبارتند از؛ مدیر برنامه‌ریزی فهیمه کمالی، دستیار یک کارگردان محمد بدرلو، مدیرتولید محمود اتحادی، طراح گریم مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس آرزو غفوری، مدیرتصویربرداری امیر معقولی، تصویربردار حسین قلی‌پور، صدابردار هادی افشار، تدوینگر خشایار موحدیان، مشاور رسانه‌ای مجتبی احمدی و مدیر تدارکات آرش صالحی.

قورباغه و قناری در پاساژ

تصویربرداری سریال قورباغه و قناری به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا دو ماه دیگر ادامه دارد. گروه مشغول بازبینی لوکیشن خانه، «احمد نادری» هستند که نقش او را حبیب دهقان‌نسب بازی می‌کند. در این لوکیشن همبازی دهقان‌نسب، مهدی فخیم‌زاده است. تاکنون 50 درصد از تصویربرداری این سریال تمام شده و نیما حسن‌دوست همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین است.

این سریال که برای گروه سریال‌های شبکه یک تولید می‌شود، نحوه پیشگیری و برخورد با عاملان فروش موادمخدر را به تصویر می‌کشد. سریال قورباغه و قناری در ده قسمت به تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی برای شبکه یک تولید می‌شود و نفوذ تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان موادمخدر بین جوانان را به تصویر می‌کشد.

این سریال رگه‌هایی از طنز دارد و فیلمنامه آن را حسین تراب‌نژاد نوشته است. داستان درباره عملیات ویژه فوق‌سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند. سرهنگ مقدم باید به جای ناصر پاپتی در میان قاچاقچیان نفوذ کند و ماموریت ویژه‌ای را به سرانجام برساند. این ماموریت هم برای پلیس و هم قاچاقچیان موادمخدر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. نقش سرهنگ مقدم و ناصر پاپتی را خود فخیم‌زاده بازی می‌کند.

تصویربرداری سریال قورباغه و قناری در کارخانه ارج تهران آغاز شد. بخش‌هایی از ستاد فرماندهی مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی در این کارخانه بازسازی و تصاویر مربوط به این ستاد تصویربرداری شده است.

در قورباغه و قناری، علاوه بر مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان‌نسب نقش سرهنگ احمد نادری را بازی می‌کند. رامین راستاد ایفای نقش یکی از خلافکاران را در این سریال به‌عهده دارد و شقایق فراهانی نیز نقش همسر سرهنگ مقدم را به‌عهده دارد. گلناز خالصی، مهدی کاسه‌ساز، مهدی محمدی‌نژاد، حکیمه رثاقی و حمید قلی‌خانی از دیگر بازیگرانی هستند که در قورباغه و قناری حضور دارند.

قورباغه و قناری زمستان امسال از شبکه یک پخش خواهد شد. در تولید این سریال، فرشاد گل‌سفیدی به عنوان مدیر تصویربرداری، بابک پناهی طراحی صحنه و لباس و مهدیه اعرابی طراح گریم حضور دارند. سرهنگ عبدالله قاسمی، مشاور انتظامی سریال قورباغه و قناری است و بهنام خاکسار، طراحی و اجرای جلوه‌های ویژه یارانه‌ای این سریال را به‌عهده دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها