رییس مرکز تجارت جهانی ایران:

برخی رسانه ها رانت خوار شده اند

رییس مجلس از غرفه جام جم بازدید کرد

آغاز به کار رسمی بیستمین نمایشگاه مطبوعات

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی عصر امروز شنبه با « علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی، «علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه در مصلای امام خمینی(ره) شهر تهران بطور رسمی آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۷۳۵۹۹۷
آغاز به کار رسمی بیستمین نمایشگاه مطبوعات

به گزارش جام جم آنلاین، « علی لاریجانی» رییس مجلس شورای اسلامی به عنوان میهمان ویژه این مراسم، پس از ایراد سخنرانی از غرفه شماری از رسانه های شرکت کننده بازدید کرد و در جریان آن، به دیدن دست اندرکاران روزنامه جام جم و جام جم آنلاین نیز رفت.

«علی جنتی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و « حسین انتظامی» معاون مطبوعاتی وی نیز لاریجانی را در جریان این بازدید همراهی می کردند.

«بیژن مقدم» مدیرمسئول روزنامه جام جم در جریان این بازدید کوتاه، گزارشی از دستاوردهای موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم از جمله راه اندازی 10 سایت تخصصی، انتشار کتاب و روند فعالیت روزنامه جام جم ارایه کرد.

گزارش مقدم با استقبال مواجه شد؛ بویژه آنکه روزنامه جام جم در دوران ریاست علی لاریجانی بر سازمان صداوسیما راه اندازی شد و حسین انتظامی نیز مدیرمسئولی آن را بر عهده داشت.

امسال 560 رسانه از جمله 373 رسانه خصوصی و 183 رسانه دولتی برای برپا کردن غرفه ثبت نام کرده اند و در مجموع 38 روزنامه، 20 خبرگزاری، 116 رسانه آموزشی و تخصصی، چهار تشکل مطبوعاتی، 63 رسانه سیاسی ـ اقتصادی، 70 نشریه عمومی و خانواده، هشت رسانه غیرفارسی زبان، 45 رسانه فرهنگی، 10 رسانه کودک ونوجوان، 24 موسسه رسانه ای، 67 نشریه استانی و 13 عنوان نشریه ورزشی در این رویداد رسانه ای شرکت دارند.

نمایشگاه امسال تفاوت دیگری نیز با سال های گذشته دارد و دو بخش رسانه های مرتبط با دین و اندیشه با 23 عنوان و روابط عمومی دستگاه های دولتی و همچنین کسب و کار مرتبط با رسانه با 33 عنوان به آن اضافه شده اند.

شعار امسال نمایشگاه مطبوعات «رسانه؛ آزادی مسوولانه» است. حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره گفت: رسانه ها برای ایفای رسالت خود باید آزادی داشته باشند و دولت ها هم بارها به شعار آزادی مطبوعات در چارچوب قانون اشاره کرده اند اما مطبوعات هم باید براساس قانون عمل کنند.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی ازامروز تا روز جمعه آینده، 23 آبان، از ساعت 9 تا 20 در مصلای امام خمینی(ره) شهر تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
آوای آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
۰
۰
سلام ..گفتید تا جمعه ..یعنی خود جمعه هم نمایشگاه همچنان باز است تا ساعت 20 ؟
یا تا جمعه صبح پایان می یابد ؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها