گفتگو با بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما

علی نصیریان: به نسل جوان امیدوارم

در پایان دوره 10 ساله مدیریت مهندس ضرغامی در رسانه ملی روزنامه جام جم از شخصیتهای مختلف خواست تا در یادداشتی نظراتشان را در این باره بنویسند علی نصیریان بازیگر اینگونه برایمان نوشت؛
کد خبر: ۷۳۵۶۴۱
حفظ کرامت و حرمت هنرمندان ویژگی مثبت ضرغامی بود

یک ویژگی مهندس ضرغامی این است که همیشه خیلی به هنرمندان محبت داشته و دارند و متقابلا من هم به ایشان علاقه دارم. ایشان همیشه برای هنرمندان حرمت قائل هستند و به آنها در انجام کارها کمک می‌کنند. من بسیار بسیار از ایشان سپاسگزارم و ان‌شاءالله که در جاها و مسئولیت‌های دیگر مثل همیشه منشأ خدمات مفید و سازنده و خیر باشند.

آقای ضرغامی در دوران حضورشان در سازمان صداوسیما، این رسانه فراگیر را توسعه و خدمات زیادی انجام دادند. به لحاظ کمیت که شاهد پیشرفت‌های خوبی در دوره مدیریت ایشان بودیم و از لحاظ تکنیکی، فنی و زیرساخت‌ها اتفاقات خیلی خوبی افتاده است. به نظر من ایشان در این یک دهه مدیر خیلی خوبی برای سازمان صداوسیما بودند.

من ایشان را از دوره‌ای که معاون سینمایی وزارت ارشاد بودند، می‌شناسم. از همان موقع هم ایشان نسبت به هنرمندان مرحمت و محبت داشتند و نگران حفظ کرامت و شان این گروه از جامعه بودند. وقتی هم که عهده دار مسئولیت صدا و سیما شدند، همین رویه را پیش گرفتند و همیشه هنرمندان را برای برنامه‌های مختلف دعوت می‌کردند و به آنها احترام می‌گذاشتند. به هرحال ایشان جزو مدیرانی هستند که نسبت به فرهنگ و هنر عنایت و توجه ویژه‌ای دارند.

البته هر مدیری در حیطه ماموریت خودش مشکلاتی دارد که باید آنها را هم محاسبه کرد. نمی‌توان بدون درنظر گرفتن مشکلات یک مدیر قضاوت‌های عجولانه یا اظهارنظرهای نابجایی کرد. به نظر من کار آقای ضرغامی در چارچوب شرایطی که در آن قرار داشتیم، خیلی خوب و مطلوب بود. انتظارم از رئیس جدید سازمان صدا و سیما این است که همین روند مطلوب را توسعه دهند و مراقب کیفیت کارها باشند.

علی نصیریان ‌/‌ بازیگر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها