نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در پیامی از مهندس ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به خاطر انعکاس برنامه های عزاداری ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۳۵۵۷۲
پیام قدردانی امام جمعه اردبیل از رئیس رسانه ملی

به گزارش واحد مرکزی خبر، در این پیام آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای مهندس ضرغامی

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

حمداً و صلاهً و تحیهً و سلاما

خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزاریم که نعمت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را بر ما ارزانی داشت و محبت آنان را در قلوب عاشقان به ودیعه نهاد محبتی که هرگز سرد و زایل نخواهد شد.

محرم امسال نیز عطر معنوی شور و شعور حسینی زمین و زمان را آکنده ساخت و یاد ظلم ستیزی حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش، شرفی دوباره به بشریت بخشید.

در استان اردبیل نیز جلوه های زیبا و وصف ناپذیر دیگری از دلدادگی مردم ولایی و حسینی دارالارشاد به منصه ظهور رسید و حضور حماسی و پرشکوه آنان در تجمع عظیم تاسوعا و عاشورای حسینی عمق بصیرت مردم این خطه را ، در روزگاری که هجمه های انحرافی و خبیثانه دشمنان علیه اسلام ناب محمدی به اوج خود رسیده به اثبات رساند.

انعکاس شایسته و هنرمندانه دلدادگی مردم ولایی و حسینی دارالارشاد از رسانه ملی

بی شک انعکاس شایسته و هنرمندانه این رویداد افتخارآمیز و عزت آفرین از شبکه های سراسری و برون مرزی برای همه آزادگان و دلدادگان سید و سالار شهیدان در جای جای جهان ، کار ارزشمندی است که افتخار آن را در همت والا و مدیریت جنابعالی و کارکنان مخلص رسانه ملی می توان یافت و این توفیق مضاعفی است که خداوند نصیب شما نموده است.

به رسم ((من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق)) بر خود لازم می دانم به عنوان خادم استان از عنایت ویژه جنابعالی به ترویج شعائر دینی و مذهبی در جامعه و به خصوص ارتقای فرهنگ عاشورایی از طریق رسانه ملی به مثابه دانشگاه عمومی قدردانی و توفیق همگان را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه الهی مسئلت نمایم.

سید حسن عاملی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها