جام جم ورزشی:دروازه‌بان ملی‌پوش کشورمان گفت: در صورت دعوت به تیم ملی و با سفر به ایران، شاید موقعیتم را در باشگاهم از دست بدهم و جایگاهم متزلزل شود، اما پیراهن تیم ملی برایم مهم‌تر و باارزش‌تر است.
کد خبر: ۷۳۵۰۳۱
داوری: به خاطر تیم ملی جایگاهم در گراس هاپرز به خطر می افتد

دنیل داوری، دروازه بان ملی‌پوش فوتبال ایران صحبت‌هایی را انجام داد که متن آن در زیر می‌آید:

از آخرین شرایط خودت و باشگاه گراس‌هاپرز صحبت می‌کنی؟

در خصوص گراس‌هاپرز باید بگویم که متاسفانه تمرکز تیم از دست رفته و در چند بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته‌ایم. در هر حال امیدوارم با کمک بازیکنان و کادرفنی به شرایط خوبی برسیم و دوباره به جایگاه اصلی خودمان بازگردیم.

خودم نیز مشکل خاصی ندارم و با انجام تمرینات منظم خداراشکر از لحاظ بدنی دیگر مشکلی خاصی ندارم. شرایط آمادگی خوبی دارم و با برطرف شدن مصدومیتم، دیگر برای حضور در ترکیب تیم مشکلی ندارم.

پس از این پدر شدی، این روزها چگونه برای تو سپری می‌شود؟

پس از به دنیا آمدن فرزندم، روحیه‌ بسیار خوبی دارم و از این بابت بسیار خوشحالم و روزهای خوبی را در کنار خانواده‌ام سپری می‌کنم.

مشکلت برای همراهی تیم ملی حل شد؟

همان زمان هم مشکلی نداشتم. اردوی قبلی تیم ملی همزمان شده بود با به دنیا آمدن فرزندم و چون همسرم نیاز به مراقبت داشت و کسی برای مراقبت از او نبود، مجبور شدم در سوئیس بمانم. در آن زمان خانواده من و همسرم هر دو در آلمان بودند و امکان حضور در سوئیس را نداشتند و من باید در کنار خانواده‌ام می‌ماندم.

در آن زمان نیز با هماهنگی با کادرفنی تیم ملی و درخواستی که از آنها داشتم برای ماندن در کنار همسرم، کادر فنی نیز به من لطف کرد و اجازه داد تا در اردو نباشم. در حال حاضر نیز مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارم.

در این مدت با کی‌روش و سایر اعضای کادرفنی تیم ملی در تماس نبودی؟

با خود کی روش خیر اما با دن گاسپار مربی دروازه بان های تیم ملی چندباری صحبت کردم.

پس برای اردوی جدید، اگر دعوت شوی مشکلی برای حضور در ایران نداری؟

اگر کادرفنی صلاح بداند و دوباره به تیم ملی دعوت شوم با کمال میل در خدمت تیم ملی ایران خواهم بود. هرچند که در صورت دعوت به تیم ملی و با سفر به ایران، شاید موقعیتم را در باشگاهم از دست بدهم و جایگاهم متزلزل شود، اما پیراهن تیم ملی برایم مهم تر و با ارزش‌تر است.

نظرت در خصوص دیدار تدارکاتی با کره‌جنوبی چیست؟

بازی‌های گذشته ایران - کره‌جنوبی را از تلویزیون دیدم. کره‌ای‌ها تیمی خوب با بازیکنان سطح بالا هستند که چند نفر از آنها در آلمان و انگلیس بازی می‌کنند. کره‌جنوبی همواره رقیب سنتی و قدیمی ایران بوده و به همراه ژاپن و استرالیا از رقیبان اصلی تیم ملی در راه قهرمانی آسیا محسوب می‌شود.فکر کنم بازی با کره بازی خوبی شود و اگر شرایطی پیش بیاید که دو تیم با تمام بازیکنان اصلی خود به میدان بروند، هر دوی آنها قبل از جام ملت‌های آسیا محک خوبی خواهند خورد.

فکر می‌کنی در لیست نهایی کی‌روش برای جام ملت‌های آسیا باشی؟

هیچ چیز معلوم نیست و این مورد بستگی به نظر کادرفنی دارد. من تمام تلاشم را می‌کنم تا مثل جام جهانی افتخار حضور در ترکیب تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا هم داشته باشم.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها