تقویت حافظه و افزایش قدرت تحلیل مغز

فایده بازی های کامپیوتری برای سالمندان

اپلیکیشن هفته

بازی و تقویت ذهن

این نرم‌افزار از سوی یک موسسه تحقیقاتی که در زمینه یافت روش‌های تقویت هوش و حافظه فعالیت می‌کند، پشتیبانی می‌شود و ‌اکنون بیش از 60 میلیون کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند
کد خبر: ۷۳۵۰۰۶
بازی و تقویت ذهن
بازی و تقویت ذهن
عنوان نرم‌افزار: Lumosity
سیستم‌عامل: اندروید، آی.او.اس
حل جدول، بازی‌های معماگونه، ساخت پازل و... از روش‌هایی است که برای تقویت ذهن توصیه می‌شود. این روش‌ها امروزه در بیشتر بازی‌ها به‌کار گرفته می‌شود تا علاوه بر سرگرم کردن کاربران، برای آنها مفید باشد. در این میان نرم‌افزار یا می‌توان گفت مجموعه بازی‌های Lumosity یکی از بهترین‌ها به‌شمار می‌رود، زیرا این نرم‌افزار از سوی یک موسسه تحقیقاتی که در زمینه یافت روش‌های تقویت هوش و حافظه فعالیت می‌کند، پشتیبانی می‌شود و ‌اکنون بیش از 60 میلیون کاربر در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند و همین تعداد کاربران موجب شده‌اند نتایج تحقیقاتی بسیار خوبی به‌دست آمده و هوش کاربران جدید نیز با بهترین روش‌ها تقویت شود.

نرم‌افزار لوموسیتی متشکل از مجموعه بازی‌های کوچک است که هرکدام با نظر متخصصان و کارشناسان طراحی شده و در تقویت حافظه، هوش و ذهن کاربر تاثیرگذار است. روزانه حدود 15 دقیقه زمان برای اجرای بازی‌های Lumosity وقت لازم است و در پایان این مدت نرم‌افزار رتبه‌ای را با عنوان LPI یا همان Lumosity Performance Index (شاخص عملکرد در لوموسیتی) به شما اختصاص می‌دهد. با بررسی و مقایسه شاخص خود در روزها، هفته‌ها و ماه‌ها بخوبی می‌توانید شاهد تقویت و پیشرفت ذهن و هوش خود باشید.

نرم‌افزار لوموسیتی که بیشتر روزنامه‌ها و مجلات معتبر دنیا از آن تمجید کرده‌اند با گرافیکی بسیار عالی برای کاربران دستگاه‌های مجهز به سیستم‌ عامل اندروید و آی.او.اس و به طور رایگان عرضه شده است. (لینک‌ها حساس به حروف کوچک و بزرگ)

Google Play (Android): http://goo.gl/UE9iH7

App Store (iOS): http://goo.gl/P87BfD

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها