رییس مجلس از غرفه جام جم بازدید کرد

آغاز به کار رسمی بیستمین نمایشگاه مطبوعات

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی شنبه 17 آبان ماه 93 با حضور علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه در مصلی تهران گشایش می یابد.
کد خبر: ۷۳۴۹۳۱
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

560 رسانه برای حضور در نمایشگاه امسال ثبت نام کردند که از این میان 373 رسانه خصوصی و 183 رسانه دولتی و عمومی هستند.

در نمایشگاه امسال گروه روزنامه 38، خبرگزاری ها 20، رسانه های آموزشی و تخصصی 116، تشکل های مطبوعاتی 4، رسانه های سیاسی ـ اقتصادی 63، عمومی و خانواده 70، غیرفارسی زبان 8، فرهنگی 45، کودک و نوجوان 10، موسسات رسانه ای 24، نشریات استانی 67، ورزشی با 13 عنوان حضور خواهند داشت.

در نمایشگاه بیستم دو بخش رسانه های مرتبط با دین و اندیشه با 23 عنوان و روابط عمومی دستگاه ها، همچنین کسب و کار مرتبط با رسانه با 33 عنوان اضافه شده اند.

حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش تر اعلام کرد که نمایشگاه امسال عمدتا موضوعی است و تعداد قابل قبولی از سایت های خبری در آن حضور دارند.

شعار نمایشگاه امسال «آزادی مسئولانه» عنوان شده که به گفته معاون مطبوعاتی رسانه ها در جهت ایفای رسالت خود باید آزادی داشته باشند و دولت ها هم بارها به شعار آزادی مطبوعات در چارچوب قانون اشاره کرده اند و البته مطبوعات هم باید براساس قانون عمل کنند.

بخش دیگر نمایشگاه، رسانه های خارجی هستند که البته این به معنای رسانه های خارجی است که در داخل ایران دفتر دارند و می توانند با حضور در نمایشگاه فعالیت های خود را معرفی کنند.

بنا براعلام مسئولان وزارت ارشاد و نمایشگاه در نمایشگاه امسال نشست های تخصصی فراوانی نیز برگزار خواهد شد.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی تا 23 آبان ماه 93 از ساعت 9 صبح تا 20 هر روز پذیرای اصحاب رسانه و علاقه مندان و بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ رسانه ای کشور است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها