فدراسیون فوتبال سوئد زمان و مکان برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد. بر این اساس، دیدار دو تیم ایران و سوئد روز سی‌ویکم مارس (یازدهم فروردین) در ورزشگاه 50 هزار نفری فرندز آره‌نای شهر استکهلم برگزار خواهد شد. لارش ریش، مدیر تیم ملی فوتبال سوئد در این خصوص گفت: تیم ملی ایران تیمی قدرتمند است که تابستان در جام‌جهانی بازی‌های خوبی انجام داد و من پیش‌بینی می‌کنم این بازی در حضور تعداد زیادی تماشاگر برگزار شود.
کد خبر: ۷۳۴۸۴۷

این مسابقه نخستین دیدار بین تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوئد در تاریخ خواهد بود.‌/‌ ایرنا

کره‌جنوبی، با تاکتیک هجومی می‌آید

سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی عنوان کرد بازی دوستانه این تیم با ایران بسیار مهم است. تیم‌های ایران و کره‌جنوبی روز بیست‌وهفتم آبان ماه در تهران به مصاف هم می‌روند. البته کره‌ای‌ها در سفر به غرب آسیا با تیم ملی اردن هم روبه‌رو خواهند شد. اولی اشتیلیکه با اشاره به این دو بازی گفت: ایران تیم اول آسیا در رده‌بندی فیفا و اردن تیم پنجم است. این دو بازی سخت خارج خانه خواهد بود، ولی ما نیز بهترین بازی و سبک فوتبال هجومی خود را ارائه خواهیم کرد.

وی که پارک چو یونگ، مهاجم سابق آرسنال را نیز برای دیدارهای دوستانه این ماه این تیم برابر ایران و اردن به تیم ملی این کشور دعوت کرده است، افزود: این دو بازی آخرین بازی‌های دوستانه ما قبل از جام ملت‌ها است. بزرگ‌ترین دلیل انتخاب پارک این است که این آخرین فرصت من برای دیدن عملکرد اوست.

اولی اشتیلیکه، سرمربی آلمانی کره‌جنوبی که در ماه سپتامبر منصوب شد، قصد دارد این تیم را برای اولین بار از سال 1960 به قهرمانی جام‌ملت‌های آسیا برساند. تیم ملی کره‌جنوبی در دو دیدار نخست خود با هدایت این مربی در ماه اکتبر، ابتدا با نتیجه 2 بر صفر برابر پاراگوئه شکست خورد و سپس 3 بر یک نتیجه را به کاستاریکا واگذار کرد. کره‌جنوبی که خود را برای جام ملت‌های آسیا در دی ماه آماده می‌کند و در گروه A با تیم‌های استرالیا میزبان، کویت و عمان همگروه است.‌/‌ ورزش 3

ضرب‌الاجل فدراسیون کشتی به جویباری‌ها

سخنگوی فدراسیون کشتی از تعیین ضرب‌الاجل برای مسئولان جویبار برای پایبندی به تعهداتشان در قبال میزبانی رقابت‌های کشتی جام باشگاه‌های جهان خبر داد. علیرضا رضایی درباره احتمال برگزاری اولین دوره رقابت‌های کشتی باشگاه‌های جهان در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی به جای سالن کشتی جویبار گفت: هنوز این موضوع قطعی نشده است و در روزهای آتی مشخص خواهد شد. اگر مسئولان ورزشی و سیاسی جویبار خواهان برگزاری این رقابت‌ها در شهرشان هستند باید به تعهدات خود در قرارداد با فدراسیون کشتی پایبند باشند؛ در غیر این صورت از دادن میزبانی به آنها خودداری خواهد شد.

سخنگوی فدراسیون کشتی افزود: فدراسیون کشتی علاقه‌مند است این رقابت‌ها در شهر جویبار به عنوان پایتخت کشتی جهان برگزار شود تا مردم عزیز و کشتی دوست این شهر بتوانند از نزدیک شاهد این رقابت‌ها باشند، اما این مساله به پایبندی مسئولان شهر جویبار به تعهداتشان بستگی دارد. ما تا هفدهم آبان برای مسئولان شهر جویبار ضرب‌الاجل تعیین کرده‌ایم تا به تعهدات‌شان عمل کنند در غیر این صورت میزبانی را به شهر دیگری می‌دهیم. ‌/ ‌ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها