خم شدن آی‌فون 6 پلاس باعث شد که اپل با تمسخر کمپانی‌های دیگر و انتقادهایی از سوی کاربران مواجه شود. حال صداهایی به گوش می‌رسد که اپل به صورت مخفیانه مشکل آی‌فون 6 پلاس را رفع کرده است.
کد خبر: ۷۳۴۲۸۶
اپل مشکل خم شدگی آیفون 6 را مخفیانه و به دور از هیاهو حل کرده است

جام جم کلیک: با فاصله کوتاهی بعد از رونمایی از محصول جدید آیفون 6 پلاس و فروش آن، سیلی از ویدئوهای عجیب راهی سایت هایی مانند یوتوب شد که حاکی از بدنه ضعیف این گوشی داشت. در این ویدئوها این گوشی به راحتی خم می‌شد و این مساله تا آنجا ادامه یافت که موجب شد خم شدگی یا (Bandgate) به فرهنگ لغت اضافه گردد. ولی اگر بخواهیم نگاهی به آمار و ارقام بیندازیم متوجه می‌شویم تنها 10 نفر از این مسئله گلایه داشتند! به‌تازگی اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه گوشی های آیفون های جدید، بدنه های مقاوم تری نسبت به بدنه های اولیه دارند.

ماجرا از این جا شروع می‌شود که یکی از خریداران این گوشی تغییر محسوسی در این گوشی نسبت به گوشی آیفون 6 پلاس همسرش مشاهده می‌کند. وی این تغییر را اینچنین توضیح می دهد:

وقتی بدنه این گوشی را لمس می کنم بنظرم به اندازه گوشی همسرم صاف و یکنواخت نیست و همچنین هنگامی که با انگشت روی بدنه آن ضربه وارد می کنم صدای توپر می دهد درصورتی‌که گوشی همسرم صدای یک طبل توخالی می دهد

وی به این کارها نیز بسنده نکرده است و گوشی جدید خود را زیر میکروسکوپ قرارداده است و مشاهده کرده است که جسم قرمز رنگی زیر دکمه صدای آن وجود دارد که در گوشی همسرش وجود ندارد.

با این تفاسیر احتمال تقویت بدنه آیفون 6 پلاس دور از باور نیست و احتمالاً شرکت اپل در سکوت خبری و به دور از هیاهو تدبیری برای مشکل این گوشی محبوب یافته است.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها