حسام نواب صفوی عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: my car in las vegas
کد خبر: ۷۳۴۰۵۰
ماشین لوکس حسام نواب صفوی در لاس وگاس/ عکس

حسام نواب صفوی در بیست و دوم شهریور ماه 1353 در تهران متولد شد. از سال 1370 تا 1374 در کشور آمریکا اقامت داشت و در این کشور در دو رشته بازیگری و موسیقی مدرک افتخاری دریافت کرد.

نواب صفوی در طول سابقه هنری خود علاوه بر بازی در فیلم‌های سینمایی به ایفای نقش در سریال‌های تلویزیونی نیز پرداخته‌ است که از جمله فعالیت‌های او می‌توان به فیلم‌های «اعتراض»، «نان و عشق وموتور هزار»، «اتانازی»، «عروس خوشقدم»، «سیزده گر به روی شیروانی» و «سودای پرواز» و سریال‌های «بازگشت به خانه»، «شن‌های کف رودخانه»، «کیف انگلیسی» و «روشن تر از تاریکی (داستان زندگی ملاصدرا)» اشاره کرد.

http://namehnews.ir/files/fa/news/1393/8/10/34096_835.jpg

او در یکی از مصاحبه هایش گفته است: یکی از دلایلی که در خارج از کشور نماندم، این بود که پدر و مادرم تنها بودند. ضمن اینکه مدتی که خارج از ایران هستم، احساس تنهایی می‌کنم. اما برادرانم از سنین جوانی به آنجا رفته و به آنجا عادت کرده‌اند.

با وجودی که مردم نسبت به صفحه اینترنتی موسوم به «بچه مایه دارها» واکنش منفی نشان دادند مشخص نیست که چرا بازیگران هم جذب این رقابت شده اند و هر روز کالایی گران قیمت را در معرض دید دیگران می‌گذارند. (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
پدرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
۰
۰
مقصر شما هستین كه این افراد رو بزرگ میكنین، مگه این ماشین خیلییی ماشین قابلی یه؟ تو مناطق آزاد فراوونه ؛ خود شما رسانه ای ها ریچ كیدز و این تجملات رو برای ما روشن كردین و آقای صفوی كه فی نفسه مثل هر انسانی محترمه رو بولد میكنین و موجبات تنفر قشر زیادی از مردم ازین ها میشین؛ چرا كه این ها دارایی هاشون رو مدیون همییین مردم هستن و مردم پذیرای تفاخر شون نیستن، شمام به نشون دادن تفاخر این ها كمك میكنین و مسوولین!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
۰
۰

چه دلیلی داره یه نفر همچین جایی بره و شما هم اخبارش رو منتشر كنید؟
رفتن به لاس وگاس افتخاره؟
اگه رفته بود كربلا باز هم عكسش رو متنشر میكردید؟
---------------
دوست عزیز........انتشار خبر به معنای تایید عمل فرد نیست. بله..در موارد متعدد خبر حضور هنرمندان در كربلا را منتشر كرده ایم...مثلا این:
http://sima.jamejamonline.ir/NewsPreview/1699581402519285107
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
۰
۰
با سلام
جام جم عزیز.....
منظور من این هست كه شما با پخش عكس یك شخص اون هم در شهری كه به فساد مشهور هست دارید تبلیغ اون شهر را میكنید(البته این مطلب رو در پیغام قبل هم نوشته بودم كه شما بی دلیل متن پیغام من را تغییر دادید!!) خوب هر كسی هزار جا میتونه بره چه دلیلی داره كه شما اون رو پخش كنید قیمت این ماشین در حدود حداكثر 36000 دلار هست و در مقابل ماشین هایی مثل فراری كه در حدود 400000 دلار قیمت داره اصلا لوكس نیست. من به عنوان یك خواننده جام جام توقع دارم نویسنده حداقل اطلاعات عمومی در این زمینه را داشته باشد. و در موارد بسیار مهم تر از سفر یك نفر به لاس وگاس مطلب بنویسد.
ممنون
محمد..شریف
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
۰
۰
با سلام..مدرك افتخاری..منظور (پولیه)... مدرك دكترای افتخاری میدن.. ولی نه به یك جوان 20 ساله... یعنی اولین نقش هم با سرمایه گذاری جور شد..؟ طفلك استعداد های بی سرمایه..؟
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
۰
۰
این ماشین تو ایران لوكس محسوب میشه تو آمریكا مثل پرشیا تو ایرانه !
حتی قیمتشم خیلی پایینه ! حدود 25000 دلاره ! كم تر از درآمد 2 ماه یه كارگر امریكایی !
حالا تابئتای ایران خودرو رو و سایپا تو ارزونترین حالت با درآمد 5 سال یه كارگر بدبخت ایرانی نمیشه خرید !
عمرا اگه حرف حق رو ثبت كنید این نظر منتشر نمیشه !
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها