جام جم ورزشی: روز یکشنبه یازدهم آبان ماه منچستریونایتد و منچسترسیتی حساس ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر انگلیس را برگزار می کنند.
کد خبر: ۷۳۳۵۵۹
چند لحظه به یادماندنی از دربی  بزرگ شهر منچستر+[مجموعه عکس]

به گزارش جام جم ورزشی ، دیدار یونایتد و سیتی که در ورزشگاه اتحاد( ورزشگاه اختصاصی سیت) برگزار می شود یکی از پربیننده ترین دربی های دنیاست. این دربی در چند سال اخیر با قدرت گرفتن منچسترسیتی در فوتبال جزیره و اروپا حتی پربیننده تر هم شده است. دیدار این دو تیم از ساعت 15 روز یکشنبه آغاز می شود. این دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می روند که منچسترسیتی هم اکنون با 17 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس است و منچستریونایتد با 13 امتیاز در رده هشتم قرار گرفته است. منچستری ها با پیروزی در این دیدار این شانس را دارند که چند پله صعود کنند اما اگر ببازند دوباره وارد بحران ابتدای فصل می شوند.

اما بد نیست نگاهی به مهم ترین و حساس ترین لحظات دربی های شهر منچستر در چند سال اخیر داشته باشیم، لحظاتی تلخ و شیرین که هرگز از یاد هواداران این دو تیم نمی رود.

پیروزی یونایتد بر سیتی با گل دقیقه 96 مایکل اوون در سال 2009. در آن بازی تاریخی و فراموش نشدنی یونایتد با نتیجه چهار بر سه سیتی را شکست داد، آن هم با گلی که در دقیقه 96 از سوی مایکل اوون به ثمر رسید:

یکی از بدترین تصاویر مربوط به دربی شهر منچستر. حمله با اشیا(سکه) به ریو فردیناند مدافع منچستریونایتد. این اتفاق در سال 2012 افتاد. اشیایی که هواداران به سمت فردیناند پرتاب کردند او را به این حال و روز انداخت:

بالوتلی اکنون بازیکن لیورپول است اما برای منچسترسیتی بازی می کرد.در سال 2011 من سیتی با گل بالوتلی من یونایتد را برد. بالوتلی پس از گلزنی پیراهن خود را بالا زد و شعار "چرا همیشه من" را نشان داد. اشاره او به این بود که چرا همیشه او باید مورد انتقاد قرار داشته باشد:

یکی از زیباترین گل های تاریخ لیگ برتر. یک قیچی برگردان حیرت انگیز و ناتوانی بازیکنان من سیتی برای مهار این ضربه مرگبار. این گل را وین رونی در سال 2011 در دربی شهر منچستر زد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها