جام جم ورزشی: مدیر تیم فوتبال المپیک ایران گفت: ممکن است از کریم باقری در زمینه های دیگری غیر از مربیگری در این تیم استفاده کنیم.
کد خبر: ۷۳۲۹۳۰
کاشانی:شاید از کریم باقری در تیم امید استفاده کنیم

حیبب کاشانی افزود: باقری از بازیکنان بسیار خوب و شایسته فوتبال ایران بوده وهست.

حضورهمزمان کریم باقری در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در روز دوشنبه شائبه هایی مبنی براینکه شاید وی هم از گزینه های مورد نظر این کمیته برای جانشینی وینگادا باشد، مطرح شد، اما بعد از اینکه اسامی هفت گزینه مورد نظر این کمیته برای سرمربیگری امید اعلام شد، نام باقری در آن دیده نمی شد.

مشاور فدراسیون فوتبال درادامه درباره تکلیف وینگادا و سرمربی تیم فوتبال امید گفت: در این باره باید هیات رییسه فدراسیون تصمیم بگیرد و این هیات امروز تشکیل جلسه می دهد.

کاشانی درپاسخ به این سوال که آیا دراین جلسه شرکت می کند یا نه؟ گفت : من دعوت نشده ام . ولی فکر می کنم بهتر است که در جلسه تصمیم گیری در باره وینگادا من هم حضور داشته باشم.

مدیر تیم فوتبال المپیک ایران در باره اینکه رییس فدراسیون فوتبال معتقد است باید نظرات وینگادا را نیز در باره نتیجه نگرفتن های این تیم شنید و بعد تصمیم گرفت،گفت:من هم نظرآقای کفاشیان را داشتم و حتمااین کار غیراخلاقی است که صحبت های وینگادا و دفاع او را نشنویم، اما وقتی وی به سبب مشکلاتی مانند انحصار وراثت و مالیات نمی تواند به ایران بیاید، کار دیگری نمی توان کرد.

وی اضافه کرد: جلسه با کی روش هم تا حدودی به همین سبب برگزار شد تا نظرات ایشان را بشنویم.

کاشانی درباره اینکه آیا بعد ازجلسه روز دوشنبه اتفاق خاصی در حوزه تیم امید رخ داده است یا نه؟ گفت: هیچ تماسی وینگادا با ما نداشت ، اما طبیعتا خیلی دوست داشتیم که ارتباط داشته باشیم و از عملکرد خودشان دفاغ کند.

مدیرتیم فوتبال المپیک ایران در باره گزینه های اعلام شده برای سرمربیگری این تیم ونبود سنخیت بین آنان از بابت تجربه و سابقه گفت: افرادی که در آن جلسه حضور داشتند، نقظه نظرات و اسامی را مطرح کردند و اگر لازم شد باید دلایلی خودشان را بیان کرده و از نامزدهای خود دفاع کنند.

وی در خصوص علت وجود افراد کم تجربه و باتجربه در این لیست در کنار هم گفت: این افراد تنها در حد اسم فعلا مطرح شدند و همه شرایط آنها و توانایی شان را می دانیم و ما دو دسته مربی با تجربه و با انگیزه داریم وفکر می کنیم افرادی مثل منصوریان،گل محمدی و افاضلی جزو مربیان انگیزه دار هستند و دوستانی مثل فرکی و مایلی کهن هم کارنامه خوبی دارند و کرانچار نیز تنها مربی خارجی است.آقای هاشمیان هم جوانی است که دوره می گذراند و حتما آینده درخشانی دارد.

وی درپایان افزود: البته تعداد قابل توجهی اسامی دیگر می توانست به این لیست اضافه شود که به سبب شرایط زمانی و وقت این کار نشد.

کاشانی پیش از این از حسین فرکی ، علیرضا منصوریان، یحیی گلی محمدی، وحید هاشیمان، هومن افاضلی، زلاتو کرانچار و محمد مایلی کهن به عنوان مربیان پیشنهاد شده برای هدایت تیم فوتبال المپیک ایران نام برده که باید کمیته فنی در مورد آنان تصمیم گیری کند.

(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها