به گفته تیم کوک، مدیر عامل این شرکت این همه‌ی قابلیت‌های Apple Watch نبود و هنوز قابلیت‌های بسیاری در این گجت وجود دارد که خود ما هم هنوز نمی‌دانیم!!!
کد خبر: ۷۳۲۸۸۳
اپل واچ هر روز نیاز به شارژ دوباره دارد

جام جم کلیک: مدیر عامل شرکت اپل گفت اپل واچ هر روز نیاز به شارژ دوباره دارد چون شما از کارکردن با آن خسته نخواهید شد.

چندی پیش در کنفرانس اپل، گجت پوشیدنی این شرکت با نام اپل واچ معرفی شد و در خصوص ویژگی‌های آن توضیحات مختصری ارائه گردید. به گفته تیم کوک، مدیر عامل این شرکت این همه‌ی قابلیت‌های اپل واچ نبود و هنوز قابلیت‌های بسیاری در این گجت وجود دارد که خود ما هم هنوز نمی‌دانیم!!!

در این کنفرانس درخصوص عمر باتری اپل واچ حرفی زده نشد و این باعث گمانه زنی‌ها و شایعات بسیاری در فضای مجازی اینترنت گردید. بسیاری از متخصصین از عمر کم این گجت سخن می‌گفتند تا اینکه تیم کوک بالاخره لب به سخن گشود و در کنفرانس WSJ.D که ساعاتی پیش برگزار گردید این طور به منتقدین اپل واچ پاسخ داد که: ما فکر می کنیم شما عاشق این دستگاه می‌شوید و به احتمال زیاد مجبور می‌شوید هر روز آن را شارژ کنید.

وی اینگونه ادامه داد که اپل واچ یک محصول جدید و مبتکرانه است و به دلیل اینکه هیچ‌گونه سابقه‌ای درخصوص این تجهیزات در کمپانی‌های رقیب وجود ندارد پیش‌بینی الگوی مصرف باتری آن کاری سخت و شاید محال باشد.

با توجه به صحبت‌های مدیرعامل اپل که اندکی تبلیغاتی به‌نظر می‌رسد می‌توان امیدوار بود که احتمالاً اپل واچ بیش از یک روز می‌تواند بدون شارژ مجدد زنده بماند.

مهدی روانبخش
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها