مرد ۵۵ ساله که برای حل مشکل خود به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری مشهد مراجعه کرده بود، گفت: دختر جوان دوستم را برای تنها پسر ۲۳ ساله‌ام خواستگاری کردم اما متوجه شدم پسرم با زنی ۴۵ ساله ازدواج کرده.
کد خبر: ۷۳۲۴۶۷

جام جم سرا به نقل از نواندیش: این مرد به مددکار گفت: ۳ دختر داشتم که ۲ تن از آن‌ها ازدواج کرده‌اند و زندگی خوبی دارند اما تنها پسرم را در مغازه قصابی نزد خودم نگه داشتم تا به من کمک کند. او پس از آنکه دیپلمش را گرفت نتوانست ادامه تحصیل بدهد و بنا به دلایلی نیز از خدمت سربازی معاف شد.
وی ادامه داد: همواره اطرافیان و دوستانم از من می‌خواستند که او را داماد کنم، اما هر بار که موضوع ازدواج را پیش می‌کشیدم، پسرم سکوت می‌کرد و من سکوت او را به پای حجب و حیایش می‌گذاشتم چرا که حتی یک بار ندیده بودم به دخترانی که برای خرید می‌آیند نگاه کند، به همین خاطر تصورم بر این بود که او هنوز قصد ازدواج ندارد. از سوی دیگر و با اصرارهای همسرم، در پی شناسایی دختر محجبه و مناسبی بودم تا او را به پسرم معرفی کنم. چندی پیش یکی از دوستان قدیمی‌ام به همراه دختری زیبا و محجبه وارد مغازه‌ام شد. از دیدن او خیلی خوشحال شده بودم چرا که انسانی شریف و بامعرفت بود. وقتی دخترش را به من معرفی کرد دیگر تأمل را جایز ندانستم و به نوعی دخترش را برای پسرم خواستگاری کردم. او اجازه خواست تا رفت و آمد بیشتری پس از سال‌ها دوری با هم داشته باشیم ولی هنوز یک هفته از این ماجرا نگذشته بود که دوستم با چهره برافروخته و ناراحت وارد مغازه‌ام شد و پس از سرزنش‌های مکرر گفت: مگر من چه بدی در حق تو کرده بودم که این گونه قصد داشتی با آبروی من بازی کنی؟ من که انتظار چنین سخنانی را نداشتم با تعجب پرسیدم چه شده و دوستم ادامه داد: یعنی تو نمی‌دانستی که پسرت از یک سال قبل با زنی ۴۵ ساله ازدواج کرده است و با او زندگی می‌کند؟
مرد قصاب افزود: با شنیدن این حرف‌ها حیرتزده فقط به او نگاه می‌کردم و چیزی از سخنانش نمی‌فهمیدم. در همین حال دوست قدیمی‌ام آدرس و شماره تلفن آن زن را روی میز کارم گذاشت و با دلخوری از مغازه بیرون رفت. لحظاتی بعد و در حالی که حال خودم را نمی‌فهمیدم به‌‌ همان آدرس رفتم. همه چیز حقیقت داشت و پسرم با زنی ازدواج کرده بود که دختر‌هایش دانشجو بودند. او وقتی فهمید من پدر همسرش هستم با تمسخر گفت: تا به حال چند بار پسرت را با لگد از خانه بیرون انداخته‌ام، اما نمی‌دانم از جان من چه می‌خواهد که برایم ایجاد مزاحمت می‌کند تا مدت عقد موقت را تمدید کنم!
این مرد گفت: حالا نمی‌دانم با چنین مشکلی چگونه باید کنار بیایم در حالی که فرزندم رودرروی من ایستاده است و اصراردارد که باید با‌‌ همان زن زندگی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۷
۰
۰
هرچه شماپا فشاری كنیداوبدتر میشود سعی كنید كه اوبه دادگاه خانواده برود وبازندگی همسنهایش بیشتراشنا شود انوقت اجازه دهید خودش تصمیم بگیردكه بااوبماند یانه
حامد
Netherlands
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
۰
۰
چه اشكالی دارد كه با یك زن ٤٥ ساله ازدواج كند , اشكالی ندارد
من خودم ٢٣ سال دارم اما با یك خانم ٥٠ ساله عقد كردم و خیلی هم راضی هستم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
۰
۰
ازدواج كنه چه اشكالی داره اگه یه مرد 60 ساله یه خانم 30، ساله بگیره چطور عیب نیست برای پسره كه باید احساس رضایت و ارامش و خوشبختی كنه كه این احساس رو داره مگر جامعه فضول زندگی مردمه به كسی مربوط نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها