الهام چرخنده در اینستاگرامش نوشت: «سیدالشهدا(ع) عمربن سعد را برای این دعوت نکرد که با وی گفتگو کند یا به تفاهم برسد یا یک قاعده برد، برد را مدیریت کند! اگر قرار بود این اتفاق بیفتد سیدالشهدا(ع) اصلا حرکت نمی کرد»
کد خبر: ۷۳۲۳۱۹
پیام «الهام چرخنده» به مناسبت فرارسیدن ماه محرم

حسن روحانی در یکی از سخنرانی‌های چند روز اخیرش به مناسبت فرارسیدن ماه محرم گفت: «کربلا درس مذاکره است.» سخنی که بلافاصله با واکنش رسانه‌های اصولگرا مواجه شد و برخی از این رسانه ها نقدهایی درباره این سخن منتشر کردند. در همین رابطه، به‌نظر می‌رسد یادداشت اخیر الهام چرخنده نیز در ادامه این واکنش‌ها باشد. چرا که وی ابتدا عکسی از رهبری منتشر کرده که ذیل آن نوشته شده است: «عاشورا درس می‌دهد که جبهه‌ دشمن با همه‌ی توانایی‌های ظاهری، بسیار آسیب پذیر است.»

چرخنده در یادداشت‌اش نوشته است: «سلام، ثانیه‌های ایام عاشورا برای ما بچه شیعه ها که عشق **حسین ابن علی (ع)**رو تو جونمون پرورش می دیم، بهترین فرصته که خوب بسازیم از درون، آستان مقدس دل را!

سال‌هاست نزدیک به این ایام هجوم آوردند بر خیمه‌ها! تاریخ را ورق بزنید... با تمرکز، با تامل، آری! حسین عشق است. حسین ایثار. حسین، حسین است.

سیدالشهدا(ع) عمربن سعد را برای این دعوت نکرد که با وی گفتگو کند یا به تفاهم برسد یا یک قاعده برد، برد را مدیریت کند! اگر قرار بود این اتفاق بیفتد سیدالشهدا(ع) اصلا حرکت نمی‌کرد!

التماس دعا ... یا علی و یا حسین .. الهام» (ستاره‌ها)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها