اولین حضور رسانه ای مدیر شبکه 3 در «بعضیا»

بنیامین: ضیاء پاک‌ترین نگاه را بین مجری‌ها دارد‎

«بعضیا» با اجرای سیدعلی ضیاء، شب گذشته یکشنبه چهارم آبان میزبان سردار سرتیپ پاسدار مرتضی طلایی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران بود.
کد خبر: ۷۳۲۱۳۲
واکنش سردار طلایی به اسیدپاشی اصفهان در «بعضیا»

با غفلت‌هایمان بحران درست می‌کنیم

طلایی در یکی از بخش‌های گفتگوی خود با ضیاء، به حادثه اسیدپاشی در اصفهان واکنش نشان داد و گفت: دغدغه این روزهای من و آنچه رنجم می‌دهد این است که چرا اجازه نمی‌دهیم برخی مسائل با تدبیر و مدیریت به بحران تبدیل نشوند؟ ما با غفلت‌هایمان بحران درست می‌کنیم.

وی افزود: باید به برخی مسائل که در ذهن مردم هست، به روشنی جواب بدهیم؛ مثل اینکه سوخت یورو دارد یا ندارد؟ استاندارد هست یا نیست؟ نباید با مردم با نوسان حرف بزنیم. مسائل بسیاری وجود دارند که اگر درباره آنها به موقع جوابگو نباشیم، هرکس حرفی بزند مردم می‌پذیرند و ممکن است دچار استرس و اضطراب شوند.

رییس پلیس سابق تهران تأکید کرد: درباره حادثه اصفهان من به تجربه می‌گویم شبیه این اتفاق را پیش از این داشته‌ایم و اولین بار نیست که رخ می‌دهد. اما نحوه ورود به این مسائل و مدیریت آن مهم است.

احساس امنیت از خود آن مهم‌تر است

طلایی تصریح کرد: دو نوع امینیت داریم؛ امنیتی که به صورت ملموس وجود دارد و دیگر احساس امنیت که از نظر کارشناسی احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است. چرا باید اتفاقی که در یک نقطه رخ داده، تمام کشور را ناامن کند؟

وی خطاب به مردم ایران گفت: به هم وطنانم عرض می‌کنم تردید نداشته باشند پلیس و قوه قضائیه برخورد قاطعی با مجرمان این حادثه خواهند داشت. من شنبه کلاس داشتم و دانشجویانم نگران بودند و از من می‌پرسند در خیابان رفت و آمد داشته باشند یا خیر!؟ چرا باید به افراد اینطور القا شود که کشور ناامن است؟

نائب رییس شورای شهر تأکید کرد: با هوشمندی همکاران ما در پلیس، عاملان این موضوع دستگیر شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید. با ضریب بالا اطمینان داشته باشید که دیگر چنین حادثه‌ای تکرار نخواهد شد.

هزینه خلاف که بالا برود جرم کم می‌شود

طلایی با بیان اینکه باید دست قوه‌قضائیه در اعمال قانون آنقدر باز باشد که کسی جرئت ارتکاب جرم نداشته باشد، ادامه داد: وقتی هزینه خلاف بالا برود، جرم کم می‌شود. متاسفانه حادثه‌ای افکار عمومی را پریشان کرده و به دغدغه مردم تبدیل شده است. درخواست من از مردم این است که نگران نباشند و بدانند نیروی انتظامی هوشمندانه این موضوع را مدیریت کند. به گفته وی ضروری است همواره با اطلاع رسانی سریع، مسائل ساده به مردم گفته شود. (روابط عمومی بعضیا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها