قتل مرد بی‌گناه با 8 ضربه چاقو

«مرد مشکوک» در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت

حکم قصاص مردی که 6 سال پیش به خاطر مشکوک شدن به ارتباط پنهای همسر سابقش دست به جنایت زده بود، سوی قضات دیوان عالی کشور تایید شد.
کد خبر: ۷۳۱۲۶۷
«مرد مشکوک» در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت

24 خرداد سال 87 مرد جوانی که 8 ضربه چاقو خورده بود به بیمارستان منتقل شد. پس از آن ماموران نیز در جریان ماجرا قرار گرفتند و تحقیق در این خصوص را آغاز کردند.

با آغاز تحقیقات این مرد جان خود را از دست داد و موضوع با عنوان قتل از سوی کارآگاهان جنایی بررسی شد.

تحقیقات نشان داد که این مرد در مغازه کامپیوتری کار می کرده و روز حادثه هم با مردی درگیر شده و از سوی او به قتل رسیده است. پس از مشخص شدن این موضوع قاتل فراری خیلی زود شناسایی و دستگیر شد.

وی در اعترافات خود گفت: مقتول با همسر سابقم ارتباط پنهانی داشت. یک سالی می شد که از همسرم جدا شده بودم ولی او همچنان با من زندگی می کرد. وقتی متوجه ارتباط پنهانی آنها شدم خیلی عصبانی شدم و رفتم که با مقتول صحبت کنم. می خواستم از او اعتراف بگیرم اما او به من گفت که با همسرم ارتباط دارد. برای همین در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و او را با چاقو کشتم.

با اعتراف متهم همسر وی نیز تحت بازجویی های قضایی و پلیسی قرار گرفت. این زن با انکار صحبت های شوهرش گفت: من با هیچ مردی ارتباط نداشتم. من تنها به مغازه مقتول می رفتم و از او سی دی می گرفتم.

با این اظهارات، متهم از سوی شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی مجرم شناخته شد و پرونده وی برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ارجاع شد.

متهم در این شعبه پس از برگزاری جلسه محاکمه و به درخواست اولیای دم به قصاص محکم شد. صبح امروز این حکم به تایید قضات شعبه 11 دیوان عالی کشور رسید و قرار است به زودی اجرا شود.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها