«سهیلا جورکش» یکی از قربانیان اسیدپاشی در اصفهان در ملاقات شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از وی در بیمارستان شهید چمران گفت: من خدا را دارم پس از هیچ چیز نمی‌ترسم.
کد خبر: ۷۳۱۲۶۴
قربانی اسیدپاشی اصفهان: من خدا را دارم

سهیلا جورکش که در وضعیت مساعد جسمی قرار نداشت، اما با روحیه‌ای بسیار ستودنی و قابل ستایش از توکل و امید به خدا صحبت می‌کرد.

سهیلا افزود: زمانی که مسئولین کشوری و همچنین دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت به ملاقات من آمدند بسیار در روحیه من تاثیر مثبت داشته است و من تا زمانی که شما و خدا را دارم ناامید نمی‌شوم.

این قربانی اسیدپاشی در ادامه گفت: من به معجزه ایمان دارم، هرچند می‌دانم هیچگاه به حالت اول خود برنمی‌گردم. اما تمام تلاشم را برای بهبودی‌ام می‌کنم و معجزه را به همه نشان می‌دهم.

سهیلا همچنین در پایان این ملاقات، شعری در ارتباط با توکل و امید به خداوند خواند که نشان دهنده روحیه و توکل بالای او بود که مولاوردی پس از شنیدن این شعر برای وی آرزوی سلامتی کرد که همیشه امیدش را حفظ کند. ( ایسنا )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
حمی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
۰
۰
تقصیر هیچ كس نیس
نه اسید پاش
نه اون دختر
تقصیر از همه ماست
ما ایرونی ها همیشه احساساتمون به عقل و منطقمون غلبه داره
وای بر ما
نیكو
United States
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
خدا لعنتت كنه نامرد. ثانیه ثانیه زندگی این دخترو جهنم كردی الهی به حق این شب عزیز هم این دنیا بسوزی هم اون دنیا ...نمیدونم چطور نمیتونند این حیوونو دستگیر كنن ایكاش انهمه تلاش رو كه روی كلیپ هپی گذاشتین برای دستگیریشون روی این پرونده میگذاشتین
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
باید افرادی كه در جامعه ناامنی ایجاد میكنند هرچه زودتر ازبین بروند .
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
سهیلای عزیزم اطمینان كامل داشته باش كه از ثانیه به ثانیه زجری كه می كشی خدا از اون حروم زاده می گیره شك نكن خدا با توست به قدری واست ناراحتم كه دوست دارم با اسید بریزم تو صورت اون نامرد كثیف كه زندگی تورو اینجوری از بین برد، انشا الله سید الشهدا بینایی دو دیده ات را بر می گردونه همه واست دعا می كنن تو این شبها به امید سلامتی تو
بی نام
United States
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
۰
۰
اگه به جای این دختره بی گناه مادرت بود چی؟؟؟ میتونستی این كارو باهاش بكنی؟؟؟؟
زهره
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
۰
۰
بیشترین ضربه رو تو جامعه ما خانوما داریم می بینیم همیشه . اخه واقعا نمی دونم چی بگم من نه جای اون افراد هستم نه اونارو درك می تونم بكنم احساس همدردی من و خانومای دیگه هیچ كمكی نمی تونه به اونا بكنه اونا دردی دیدند كه كنار اومدن باهاش واقعا زمان و اعتقاد شدید می خواد فقط باید بگم دلم به درد اومد شنیدن این خبر یه شو ك بود برای تموم خانومایی كه به خاطر ضعیف بودنشون بیشترین ضربه رو می خورند.
مینا
Netherlands
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
۰
۰
اهای تو ای كه بخاطر بد حجابی این دختر بیگناهو اینجوری كردی كجای دینت اومده كه به قول تو امثال تو بد حجاب باید اینطور وحشیانه مجازات بشه سزای كار تو اینكه باید بیارنت تو شهر و بدست مردم مجازات بشی ذره ذره زجر كش بشی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
۰
۰
بنظر من كسانی كه مورد اسید پاشی قرار میگیرند بهچ عنوان حتی اگر مردوم كل دنیا تقاضای بخشش ادم متجاوز را بكنند نباید قبول كنند فقط فقط قصاص و اگر قانون اجازه بدهد بعد از یكی دو ماه اعدام تا عذاب درد اسید راكشیده باشد
هموطن
United States
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
۰
۰
برای بهبودیت دعا و اونایی كه این بلا رو سرت اوردن نفرین میكنم.

نیازمندی ها