رامبد جوان کارگردان و بازیگر محبوب این روزهای تلویزیون که با برنامه خندوانه اش حسابی سروصدا کرده، در یادداشتی کوتاه درباره اتفاق تلخ اسیدپاشی در ایران این حرکت غیر انسانی را محکوم کرد و از مردم به خاطر نپرداختن به این موضوع به دلیل پایان ضبط برنامه خندوانه عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۷۳۰۹۴۴
عذرخواهی «رامبد جوان» بابت نپرداختن به موضوع اسیدپاشی
در یادداشت این بازیگر آمده است:

«ضبط برنامه خندوانه هفته گذشته به پایان رسید و برنامه های در حال پخش ضبط شده هستند. متأسفانه برای همین امکان صحبت کردن درباره موضوعات اخیر (اسید پاشی) دربرنامه نیست...

سلام به همتون.

ممنونم که تا این حد همراه موضوعات تلخ و شیرین مملکتمون هستین که اگه من از دید شما سکوت کرده باشم هم بهم اعتراض می کنین و هم متلک می اندازین که البته خیلی کار زشتیه.

نظر من اینه: وقتی ما با هم راجع به آب حرف می زنیم یا چیزی که اگه کنار هم بایستیم می تونیم کمی هم که شده تغییرش بدیم، این عمل جمعی ما در فضاهای مجازی اهمیت واقعی پیدا می‌کنه، ولی من در برابر این اتفاقهای اخیر دارم فکر می کنم که چرا و چطور داره شکل می گیره و به نظرم می آد که جمله ی "من این جنایات رو محکوم می کنم" یا نوشتن یه شعر پر سوز و گداز چه اهمیتی داره؟! غیر از اینکه به همتون نشون بدم که ببینین من چقدر انسان دوست و مهربونم!!

نمایش انسان دوستی من یا هر چهره ی دیگه ای در این فضاهای مجازی چه تاثیری در زندگی دخترکان جوانی داره که امید و آینده و زندگیشون رو در یک لحظه از دست دادن؟ من هم مثل شما از این اتفاقهای کثیف و غیر انسانی متنفرم؛ ولی حواسمون باشه که این ابرازها ما رو عادت می ده که فقط همین جا توی این فضاهای مجازی زندگی کنیم و پا بیرون از خونه هامون نذاریم.

تذکر مهم: بچه ها حیوونا به غیر از نیازهاشون دست به خشونت که البته ابزارشونه،نمی زنن. پس هی نگین این حیوان صفتها و... مخلص و دوستتون دارم.

اگه پیشنهاد کاربردی دارین منو هم در جریان بذارین.» (ریتم زندگی)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها