فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن یک نفر تا مرگ، جایزه، لباسی برای خدمت، سوار بر تورنادو، رادیو، آرواره‌های کوسه، شیفت شب، خاکستر، آمیلی، گروگان خانه درختی، تبهکاری به سبک جدید، همبازی، سجاده، اتحاد حیوانات و افسانه دریا، برخی از فیلم‌هایی است که امروز و فردا از شبکه‌های تلویزیون پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۳۰۷۶۰
حمید فرخ‌نژاد و  نیکی کریمی فردا در تلویزیون «همبازی» می‌شوند

شبکه یک

امروز: ساعت 22، کارت پستال

فردا: ساعت 14 و 50 دقیقه، یک نفر تا مرگ

فیلم سینمایی «کارت پستال» به کارگردانی کانتو شیندو، امروز ساعت 22 از شبکه یک پخش می‌شود. در این فیلم ایتسوشی تویوکاوا، شینوبو اوتاکه و نائوماسا موساکا به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم تلویزیونی «یک نفر تا مرگ» به کارگردانی اسماعیل فلاح‌پور، فردا ساعت 14 و 50 دقیقه از شبکه یک به نمایش درمی‌آید. در خلاصه داستان فیلم آمده است که پنج نفر از اعضای یک تیم اطلاعاتی برای جلوگیری از ترور دانشمند هسته‌ای یک گروهک را زیر نظر دارند. علیرضا جلالی‌تبار، علی سلیمانی و سعید داخ در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

شبکه دو

امروز: ساعت 9، پسر اژدها سوار‌‌/‌‌ ساعت 23 و 30 دقیقه، اولین عکس من

فردا: ساعت 8، جایزه‌‌/‌‌ ساعت 17 و 30 دقیقه، لباسی برای خدمت

فیلم سینمایی «پسر اژدهاسوار» به کارگردانی استفان فرانگ می‌یر، امروز ساعت 9 از شبکه دو پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «اولین عکس من» به کارگردانی میلاد جرموز، امروز ساعت 23 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که احمد که دوران سربازی خود را می‌گذراند، خاطره‌ای از بچگی خود برای دوستانش تعریف می‌کند.

فیلم تلویزیونی «جایزه» به کارگردانی رضا سجاسی، فردا ساعت 8 صبح در جدول پخش شبکه دوقرار گرفته است. داستان این فیلم درباره امیرعلی، پسر بچه‌‍‌ای است که در مسابقه‌ای در شبکه دو برنده شده و حال باید برای گرفتن جایزه به این شبکه بیاید. مینا جعفرزاده، معصومه کریمی و صالح میرزاآقایی در این فیلم تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «لباسی برای خدمت» به کارگردانی هادی شریعتی، فردا ساعت 17 و 30 دقیقه از شبکه دو پخش می‌شود. وحید شیخ‌زاده، سوگل طهماسبی و آتش تقی‌پور در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه سه

امروز: ساعت 10 و 30 دقیقه، سوار بر تورنادو‌‌/‌‌ ساعت 19، رادیو

فردا: ساعت یک بامداد، دان 2‌‌/‌‌ 10 و 30 دقیقه، آرواره‌های کوسه‌‌/‌‌ ساعت 16، شیفت شب‌‌/‌‌ ساعت 19، پاریس تحت نظر

فیلم سینمایی «سوار بر تورنادو» به کارگردانی ریگارد ون دن برگ، امروز ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم دنی کی اوق و کوانتین کروی بازی کرده‌‌اند.

فیلم سینمایی «رادیو» به کارگردانی مایکل تولین، فردا ساعت 19 از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم کوبا گوودینگر و اد هاریس بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دان 2» به کارگردانی فرحان اختر، فردا ساعت یک بامداد از شبکه سه به نمایش در می‌آید. این فیلم محصول 2011 هند است که بازیگرانی چون شاهرخ خان و فلورایان لوکاس در آن بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی «آرواره‌های کوسه» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، فردا ساعت 10 و 30 دقیقه از شبکه سه به نمایش درمی‌آید. این فیلم محصول 1975 آمریکاست که روی اسجدر و رابرت شاو در آن بازی می‌کنند.

فیلم تلویزیونی «شیفت شب» به کارگردانی مهدی کرم‌پور، فردا ساعت 16 از شبکه سه پخش می‌شود. در این فیلم بابک حمیدیان، ساره بیات، سیامک صفری، مجید مظفری و محمد علایی بازی می‌کنند. فیلم سینمایی «پاریس تحت نظر» به‌کارگردانی سدریک جیمنز و آرناد دوپری، فردا ساعت 19 از شبکه سه به نمایش در می‌آید. در این فیلم ملانی دوتی، الیور بتلمی و فرانسیس ریناد بازی کرده‌اند.

شبکه چهار

امروز: ساعت 15، خاکستر

فردا: ساعت 12 و 30 دقیقه، آمیلی‌‌/‌‌ ساعت 20 و 30 دقیقه، گروهبان راتلیچ

فیلم سینمایی «خاکستر» به کارگردانی مت ویتکروز، امروز ساعت 15 از شبکه چهار پخش می‌شود. در این فیلم لوک اوانز و جیم استروگس بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «آمیلی» به کارگردانی ژان پیرژونه، فردا ساعت 12 و 30 دقیقه از شبکه چهار پخش می‌شود. داستان این فیلم کمدی و فانتزی با بازی اودره توتو، ماتیو کاسوویتس، یولاند مورو، آرتوس دوپنگو، دومینیک پنیون و موریس بونیشو درباره دختری است که در رویاها و آرزوهایش به‌سر می‌برد.

فیلم سینمایی «گروهبان راتلیچ» به کارگردانی جان فورد، فردا ساعت 20 و 30 دقیقه در جدول پخش این شبکه قرار گرفته است. داستان این فیلم درباره گروهبان راتلیچ، یک نظامی سیاهپوست است که به جرم قتل فرمانده سفیدپوست و خانواده او دستگیر می‌شود، اما تمام دوستان راتلیچ می‌دانند که نه تنها او بی‌گناه است بلکه قصد حمایت از خانواده فرماندهش را نیز داشته است، اما دادگاه بیش از هر چیزی او را به دلیل رنگ پوستش مجرم می‌داند.

شبکه تهران

امروز: ساعت 13 و 30 دقیقه، تنها در خانه 5/ ساعت 20 و 30 دقیقه، فهرست مرگ

فردا: ساعت 9، گروگان خانه درختی/ ساعت 13 و 30 دقیقه، تبهکاری به سبک جدید/ ساعت 21، همبازی

فیلم سینمایی «تنها در خانه 5» به کارگردانی پیتر هویت، امروز ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم کریستین مارتین، ادی استیپلس، جودلی فرلند و داگ ماری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «فهرست مرگ» به کارگردانی ویلیام کافمن، امروز ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «گروگان خانه درختی» به کارگردانی سین مک نامارا، فردا ساعت ساعت 9 صبح از شبکه تهران پخش می‌شود. در این فیلم جیم وارنی، جوی زیمرمن و تود بوسلی بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تبهکاری به سبک جدید» به کارگردانی جو اوتینگ، فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از شبکه تهران پخش می‌شود. کریس دیامنتوپولوس، کلی اورتون و ریچارد پورت‌نا دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «همبازی» به کارگردانی غلامرضا رمضانی، فردا ساعت 21 از شبکه تهران به نمایش درخواهد آمد. حمید فرخ‌نژاد، نیکی کریمی و جواد عزتی در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

امروز: ساعت 23، ریشه در آسمان

فردا: ساعت 13 و 30 دقیقه، کرانه‌های امید

فیلم تلویزیونی «ریشه در آسمان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بیژن شیرمرز امروز ساعت 23 از شبکه شما پخش می‌شود. محمدرضا صمیمی، پویا امینی، مینا رحمان‌زاده و محسن حکیمی در این فیلم تلویزیونی بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «کرانه‌های امید» به کارگردانی سیدمجتبی اسدی‌پور فردا ساعت 13 و 30 دقیقه از این شبکه به نمایش درمی‌آید. داستان فیلم با نقش‌آفرینی کیوان محمودنژاد، محمود مقامی، رامسین کبریتی، غزاله نظر و کیمیا موسوی درباره یک کشتی کره‌ای است که در آب‌های خلیج‌فارس دچار سانحه می‌شود.

شبکه قرآن و معارف

فیلم تلویزیونی «حکمت پنهان» به کارگردانی مجید تربیت‌فرد، فردا ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف به نمایش درخواهد آمد.

شبکه آموزش

فیلم تلویزیونی «سجاده» به کارگردانی شهرزاد سالمی، فردا ساعت 10 صبح از شبکه آموزش پخش می‌شود.

این فیلم درباره دختربچه‌ای است که به دلیل مشغله‌کاری پدرش که مامور قطار است، به روستای پدری‌اش می‌رود تا مدتی را نزد مادربزرگش بماند. مهدی امینی‌خواه، مژگان ترانه، فاطمه آقابابایی، کاوه نوید و مائده سالمی در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه پویا

امروز: ساعت 20، اتحاد حیوانات

فردا: ساعت 20، افسانه دریا

انیمیشن «اتحاد حیوانات»، امروز ساعت 20 از شبکه پویا پخش می‌شود. خرابکاری انسان‌ها رودخانه‌های پر آب را خشک می‌کند، بنابراین حیوانات با یکدیگر متحد و هم‌پیمان می‌شوند تا شرایط را مثل قبل مساعد کنند.

شبکه پویا انیمیشن «افسانه دریا» را برای فردا ساعت 20 درنظر گرفته است. این انیمیشن درباره دریگو شاهزاده اژدهاست که از سر بازیگوشی روزی مروارید درخشان دریاهای شرق را به جای توپ برای بازی با دوستانش از قصر بیرون می‌برد و مروارید را گم می‌کند.

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «جولی، وکیل مدافع»، «منطقه 9»، «دلاوران»، «مردی در آتش» و «راه پوشالی» فردا در ساعت‌های 15، 17، 19، 21 و 23 از شبکه نمایش پخش خواهد شد. (روابط عمومی تلویزیون)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها