معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر

به جوانان مهارت «نه گفتن» را بیاموزیم / اعتیاد فقط برای مجردها و بیکاران نیست

در آخرین روزهای مهر ماه، خیابان‌های اطراف حرم امام رضا به دست کسانی که چندی پیش شب‌هایشان در خیابان‌های شهر و در میان دود و افیون به صبح می‌رسید، از فیلتر سیگار و زباله پاک شد.
کد خبر: ۷۳۰۰۲۲
عهد پاک زیستن با امام رافت و ضمانت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه طلوع بی نشانها، کارتن‌خواب‌های بهبود یافته از اعتیاد جمعیت خیریه طلوع بی نشان‌ها در میان مهر و نوع‌دوستی تعداد زیادی از همراهان و عاشقان بهبودی و پاکی و تعدادی از مسئولان و متولیان مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر از جمله دکتر فرید براتی سده، مدیر کل درمان و حمایت های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر، دکتر رضا جهانگیری فر معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه، دکتر سیاوش شهریور، مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران و همچنین تعدادی از مدیران و مسئولان خدمات اجتماعی شهرداری و نیروی انتظامی تهران به قصد زیارت امام هشتم بدرقه شدند و صبح سه شنبه با لباس‌هایی یک دست سپید با نیت، زمین پاک، جسم پاک، روح پاک، به پاکسازی اطراف حرم امام رضا (ع) از زباله و فیلتر سیگار پرداختند.

بهبود یافتگانی که با تکیه بر نیروی برتر و امید و ایستادگی، روزهای تلخ و سیاه اعتیاد را از سر گذرانده‌اند به نشانه رهایی از اسارت افیون، کبوترانی را در آسمان حرم رضوی به پرواز درآوردند تا امام ضمانت، ضامن پاک ماندن و پاک زیستنشان باشد.

همچنین چند تن از بهبود یافتگان خراسانی که سال ها در تهران کارتن خواب بوده‌اند پس از بهبودی ، در این سفر به خانواده‌هایشان وصل شدند تا باقی روزها را در آغوش امنیت خانواده و با پاکی سپری کنند.

سه شنبه شب نیز به رسم هر هفته جمعیت طلوع بی نشان‌ها، هم زمان با تهران در مشهد نیز آیین مهرورزی برگزار می‌شود و 500 پرس غذا با آرزوی شفا و بهبودی برای تمامی مبتلایان به اعتیاد، در میان آنها پخش خواهد شد.

در مسیر بازگشت نیز جنگل ناهار خوران گرگان و ساحل بابلسر، به دست کارت‌خواب‌های بهبود یافته از اعتیاد از زباله پاک خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها