رئیس‌جمهور در نامه‌ای به محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، از سوی خود و همه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و دبیرخانه شورا، از تمدید احکام اعضای فعلی و تعیین سه عضو حقوقی جدید این شورا و نیز ترسیم افقی راهبردی در مسیر تعالی شورای عالی انقلاب فرهنگی قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۲۹۳۳۴

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی در بخشی از این نامه آورده است: تحول در نظام آموزشی کشور بویژه در حوزه علوم انسانی و اجتماعی، مستلزم مشارکت حداکثری نخبگان دانشگاهی و پژوهشگران عرصه عمومی است. پیشرفت و شتاب علمی کشور که به کمک نقشه جامع علمی رصد و پایش می شود، اساسا محتاج و بسته به تحولات در آن، دو حوزه علمی و معرفتی است؛ از این رو شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره جدید تمام کوشش خود را متوجه شناخت مسائل، نیازها و اولویت های فرهنگی و اجتماعی و جلب مشارکت نخبگان خواهد کرد.

رئیس‌جمهور افزوده است: همه نهادهای مسئول باید با تلاشی افزون‌تر در مسیر طولانی تحقق اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی به جبران کاستی‌ها بپردازند و با افزایش اعتماد و مشارکت مردم، شکوفایی ارزش‌های اخلاقی و اسلامی در جامعه را سامان دهند. بی‌تردید در این راه بلند، رهنمودها و حمایت‌های رهبری بزرگوار، هدایتگر و توان‌افزا خواهد بود و تلاش‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی را جهت خواهد داد. ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر، توفیقات روزافزون حضرت‌عالی را از خداوند منان خواستارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها