گروه تولید سریال «شهید چمران» که جزو آثار فاخر تلویزیون است به کشور لهستان سفر و از استودیوهای فیلمسازی شهر ورشو دیدن کرد‌، گروه تصمیم دارد، دکور صحنه‌‌های مربوط به آمریکا و مصر را در آنجا طراحی کند و بخش‌هایی از این سریال را در ورشو تصویربرداری کند.
کد خبر: ۷۲۹۲۹۸

مسعود ردایی تهیه کننده این سریال در این باره به روابط عمومی سیما فیلم گفت: چندی قبل همراه با جلیل سامان که کارگردانی این سریال را به عهده دارد در سفری چهار روزه به لهستان از امکانات پیشرفته استودیویی در این کشور بازدید کردیم و با مسئولان مربوط مذاکره کردیم و به احتمال زیاد 14 لوکیشن سریال شهید چمران را که مربوط به کشورهای آمریکا و مصر است در ورشو تصویربرداری خواهد شد.

وی افزود: با توجه به تجهیزات مدرن و به‌روز موجود در این استودیوها امکان شبیه‌سازی این لوکیشن‌ها به طور کامل وجود دارد. این تهیه‌کننده تصریح کرد: پیش‌تولید رسمی کار از ابتدای شهریورماه آغاز شده و ما مشغول انتخاب عوامل پشت دوربین و بازیگران هستیم و تا‌کنون حضور پیمان جعفری به عنوان مدیر تولید، علی صابری دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز و سیدحسین موسوی و سید بیدختی به عنوان مجریان طرح در این سریال قطعی شده است. ردایی افزود: پیش تولید تا پایان سال طول خواهد کشید و اگر شرایط مهیا شود از ابتدای سال 94 تصویربرداری مجموعه آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها