حمایت کی‌روش فایده ای نداشت

فدراسیون فوتبال با وینگادا قطع همکاری کرد

جام جم ورزشی: مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: ظرف 48 ساعت آینده درباره ماندن یا رفتن وینگادا تصمیم می‌گیریم.
کد خبر: ۷۲۹۱۹۰
وینگادا تا 48 ساعت آینده برکنار می شود؟

حبیب کاشانی پس از جلسه امروز کمیته فنی فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: به دلیل اینکه تیم ا مید نتایج خوبی در اینچئون نگرفت و مردم ناراضی هستند، جلسه کمیته فنی تشکیل شده است تا عملکرد نلو وینگادا سرمربی این تیم بررسی شود.

وی گفت: قرار شد ظرف 48 ساعت آینده درباره ماندن وینگادا یا قطع همکاری با این مربی و یا تقویت کادر فنی تیم امید تصمیم‌ بگیریم و جلسه بعدی ما سه شنبه ساعت 13 خواهد بود و بنابراین ما سه گزینه پیش رو داریم که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم.

وی در پاسخ به این که اگر تصمیم به قطع همکاری با وینگادا شد سیاست شما استخدام مربی ایرانی است یا خارجی گفت: کمیته فنی در حال بررسی این موضوع است. البته با توجه به فرصت کمی که تا شروع مسابقه‌های انتخابی المپیک 2014 ریودوژانیرو داریم از نظر من شاید بهتر باشد در صورت قطع همکاری با وینگادا از مربی ایرانی استفاده کنیم اما نظر کمیته فنی هم در این باره شرط است. در هر حال باید با خرد جمعی تصمیم بگیریم. همچنین ما چارچوب‌هایی را برای انتخاب مربی ایرانی هم مشخص کرده‌ایم که باید در صورت نیاز طبق آن عمل می‌کنیم.

حبیب کاشانی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید با شرایط موجود و فرصت محدودی که دارید بتوانید اوضاع و احوال تیم امید را مطلوب کنید گفت: هدف اول من از زمانی که این مسئولیت را قبول کردم، اتحاد میان دستگاه‌هایی است که به نوعی خود را متولی این تیم می‌دانند. از زمانی که علی کفاشیان با من صحبت کرد، کارم را شروع کردم. روز گذشته هم با کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک جلسه داشتم و فردا هم به وزارت ورزش و جوانان می‌روم تا بتوانیم با اتحاد و همدلی به تیم مملکت‌مان خدمت کنیم.

حبیب کاشانی اضافه کرد: تمرکز ما روی تصمیم‌های کمیته فنی است. البته با توجه به اینکه کی‌روش قرار است روی تیم‌های پایه نظارت کند باید نظرات ایشان را بگیریم تا به یک جمع‌بندی کامل درباره وینگادا برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده شده فردا جلسه‌ای با وزیر ورزش دارید و قرار است درباره برکناری وینگادا صحبت کنید گفت: من فردا در وزارتخانه جلسه‌ای دارم اما این جلسه با وزیر نیست بلکه شخص دیگری است. ان‌شاءالله باید با کمیته ملی المپیک هم جلسه‌ای برگزار کنیم تا خروجی آن به نفع تیم ملی باشد. مطمئنا هر کسی که در آینده سرمربی تیم ملی باشد باید برنامه‌ریزی‌های انجام شده را اجرا کند. ما قرار است در یک تاریخ مشخص به کشور قطر برویم تا با تیم ملی این کشور و یا یکی از باشگاه‌های این کشور بازی دوستانه برگزار کنیم و به طور کلی برنامه‌های اردویی تیم ملی مشخص است.

وی اضافه کرد: باید از بازیکنانی استفاده کنیم که می‌توانند در المپیک برای ما بازی کنند. فکر می‌کنم بازیکنانی که متولد دو ماه آخر 71 به بعد هستند می‌توانند برای ما بازی کنند. بازیکنانی مثل جهانبخش و آزمون مد نظر وینگادا هستند.

وی در باره قرارداد وینگادا نیز گفت: من قرارداد وینگادا را گرفته‌ام تا مطالعه کنم تا درباره ببینیم چه نوع بند‌هایی درباره فسخ قراردادش آمده است. آقای کفاشیان به من اختیار کامل داده تا بر اساس صلاح فوتبال ایران و همین طور تصمیم کمیته فنی تصمیم‌گیری کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره مذاکره‌اش با برخی گزینه‌ها مثل خطیبی، علی دایی و کرانچار گفت: من برای این دوستان احترام زیادی قائلم اما تا این لحظه با هیچ مذاکره صحبت نکرده‌ام. من حتی در یک سال اخیر حتی با کرانچار تلفنی هم صحبت نکرده‌ام.

کاشانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قرار است از شورای شهر یا شهرداری برای تیم ملی اسپانسر بیاورید گفت: چنین مسئله‌ای اصلا مطرح نیست. آقای کفاشیان گفته‌اند ما پول کافی داریم و فقط مشکل‌مان حل مسائل فنی است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها