عنوان نرم‌افزار: LED Blinker Notifications سیستم‌عامل: اندروید 2/2 و بالاتر
کد خبر: ۷۲۹۱۴۱

روش‌های مختلفی برای آگاهی از رخدادهای صورت گرفته در دستگاه‌های هوشمند وجود دارد که یکی از آنها دسترسی به رخدادها از طریق نوار هشدار یا مرکز اطلاع‌رسانی (Notification Center) است. روش ساده‌تر و بهتری که برای اطلاع‌یافتن از رخدادهای دستگاه‌های هوشمند اندرویدی می‌توان مورد استفاده قرار داد، کمک گرفتن از برنامه‌ قدرتمند LED Blinker Notifications است. این نرم‌افزار تمام هشدارها را توسط ال.ای.دی (LED) روی گوشی به اطلاع شما می‌رساند. اگر گوشی یا تبلت شما به ال. ای. دی مجهز نباشد نیز با استفاده از صفحه‌نمایش عملیات اطلاع‌رسانی و هشدار را به‌انجام می‌رساند. نرم‌افزار فوق با پشتیبانی از انواع نرم‌افزارها، هشدارهای لازم هنگام دریافت پیام، دریافت تماس، ایمیل جدید و... را با رنگ‌های مختلف ال. ای. دی به ‌شما نمایش می‌دهد.

پیام‌های جدید در فیسبوک، وایبر، لاین، واتس‌اپ، ایمیل جدید، وضع باتری، رخدادهای تقویم، هشدارهای بلوتوث، اسکایپ و هزاران برنامه دیگر از جمله برنامه‌هایی است که با این برنامه پشتیبانی می‌شوند و شما می‌توانید با اختصاص رنگ‌های سفارشی برای هر برنامه، به محض مشاهده‌ ال. ای. دی دستگاه به رنگ مورد نظر، از نوع هشدار و برنامه‌ مربوط به آن آگاه شوید.

این نرم‌افزار بدون نیاز به روت اجرا می‌شود و در صورت بروز مشکل در دستگاه‌هایی همچون S4, S3, S3 Mini, S2, Note1, Note2, Note3, LG Nexus 4 می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ نرم‌افزار در گوگل‌پلی و مطالعه توضیحات بیشتر، راه‌حل رفع مشکل را مشاهده کنید. (لینک‌ها حساس به حروف کوچک و بزرگ)

Download: http://goo.gl/P3F4Gn

Google Play: http://goo.gl/m8lbyf

عنوان بازی: FIFA 15 Ultimate Team

سیستم‌عامل: اندروید، آی. او. اس و ویندوزفون

مطمئنا دوستداران فوتبال نمی‌توانند از نسخه‌ جدید فیفا 2015 چشم‌پوشی‌کنند. در این نسخه بیش از ده هزار بازیکن از 500 تیم مختلف حضور دارند. همچنین بیش از 30 لیگ واقعی و استادیوم نیز به این نسخه اضافه شده و شما می‌توانید بازیکنان دلخواهتان را آموزش دهید، آنها را وارد لیگ کنید و به قهرمانی برسید.

در این بازی می‌توانید با کسب درآمد نسبت به خرید بازیکنان دلخواه خود اقدام کنید و تیمی شامل ستاره‌های فوتبال دنیا را برای خودتان بسازید.

فیفا 15 به‌طور کاملا رایگان قابل دانلود است و می‌توانید در دستگاه‌های مختلف مجهز به ویندوزفون، اندروید و آی. او. اس به استفاده از آن بپردازید. (لینک‌ها حساس به حروف کوچک و بزرگ)

Android (Google Play): http://goo.gl/PZMMWJ

iOS (App Store): http://goo.gl/s0xJxE

WindowsPhone: http://goo.gl/zHshNw

عنوان نرم‌افزار: Vidgets

سیستم‌عامل: آی. او. اس 8 و بالاتر

یکی از امکانات جدیدی که به نسخه 8 سیستم‌عامل آی. او. اس افزوده شده است، پشتیبانی از ویجت‌ها در مرکز اطلاع‌رسانی است. شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت و به‌کارگیری نرم‌افزارهایی که دارای ویجت هستند، در مرکز اطلاع‌رسانی به استفاده از این ویجت‌ها بپردازید.

تعداد برنامه‌هایی که اکنون از ویجت داخلی پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید آنها را به بخش ویجت‌های مرکز اطلاع‌رسانی اضافه کنید، بسیار کم است اما نرم‌افزار Vidgets به‌طور اختصاصی برای این قابلیت طراحی شده است.

این نرم‌افزار شامل بیش از 20 ویجت اختصاصی است که امکانات متعددی را به مرکز اطلاع‌رسانی آی‌فون، آی‌پد یا آی‌پاد شما اضافه می‌کند.

ساعت آنالوگ و دیجیتال، تقویم، تایمر، نمایش وضعیت باتری، نمایش وضعیت فضای ذخیره‌سازی، میزان حافظه‌ استفاده شده، سرعت‌سنج آنالوگ و دیجیتال، ارتفاع‌سنج، قطب‌نما، نمایش وضعیت آب‌و‌هوا و . . . برخی از ویجت‌های قابل استفاده در این نرم‌افزار به‌شمار می‌روند.

(لینک حساس به حروف کوچک و بزرگ)

http://goo.gl/MpX13T

عنوان بازی: Asphalt Overdrive

سیستم‌عامل: اندروید، آی. او. اس و ویندوزفون

بازی آسفالت برای خیلی از کاربران آشناست اما این بار قصد داریم نوع دیگری از این بازی را به شما معرفی کنیم. Asphalt Overdrive یک بازی هیجانی با کمترین شباهت به بازی آسفالت است. در این بازی که بیشتر شبیه بازی معروف Subway Surf است شما ‌باید به سمت چپ و راست حرکت کنید و اتومبیل‌های سر راه را پشت‌سر بگذارید.

سرعت‌عمل شما در اجرای این بازی بسیار مهم است و برخورد با موانع راه، باخت شما را در پی دارد. این بازی در هفت سبک مختلف فرار از پلیس، اجتناب از موانع، شیرین‌کاری حین مسابقه و... قابل اجراست و شما می‌توانید با اجرا به یکی از این هفت سبک، هیجان یک مسابقه‌ سرعتی را بیش از پیش افزایش دهید. گرافیک خیره‌کننده، استفاده کاملا رایگان و پشتیبانی از 30 اتومبیل بسیار زیبا از ویژگی‌های قابل ذکر در این بازی به‌شمار می‌روند. (لینک‌ها حساس به حروف کوچک و بزرگ)

Android (Google Play): http://goo.gl/UvLEQv

iOS (App Store): http://goo.gl/r3RqbX

WindowsPhone: http://goo.gl/5b6Y62

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها