جام جم ورزشی: شهرداری منطقه 6 در راستای طرح استقبال از مهر، تجهیزات ورزشی مدارس را ترمیم و مرمت کرد.
کد خبر: ۷۲۹۰۰۶
تجهیزات ورزشی مدارس قلب پایتخت آماده سازی شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 6 ، عظیم بابائی شهردار منطقه 6 با تاکید بر اهمیت افزایش سطح ایمنی و سلامت دانش آموزان خاطر نشان کرد: ما به ارتقای سطح ایمنی و سلامت دانش آموزان، محیط زیست داخل و پیرامون مدارس و جلب مشارکت آنها در مباحث شهری توجه ویژه ای داریم.

در همین راستا تجهیزات ورزشی مدارس ترمیم و مرمت شده و زوائد فیزیکی در معابر منتهی به مدارس نیز به تعداد بیش از 100 مورد حذف شده است. وضعیت ساختمان های در حال ساخت اطراف مدارس ساماندهی و مزاحمت صنوف مجاور مراکز آموزشی نیز رفع شده است.

شهردار منطقه 6 از جمع آوری بیش از 125 تن خاک و نخاله از سطح معابر و مدارس خبر داد و افزود: بیش از 125 تن خاک و نخاله از سطح معابر و مدارس جمع آوری و حمل شد. انهار روباز خصوصاً مجاور مراکز آموزشی به متراژ 17هزار و 900 مترطول لایروبی شده است.

تشدید عملیات مبارزه با موش در اطراف و داخل مراکز آموزشی و رنگ آمیزی درهای ورودی و تابلوهای سردر مدارس و المان های داخل مدارس نیز از دیگر طرح هایی است که اجرایی شده است.

رنگ آمیزی دربهای ورودی، تابلوهای سر درب مدارس و المانهای حیاط مدارس به متراژ 1369 متر مربع انجام و همه پوسترهای تبلیغاتی غیرمجاز جداره شهری به متراژ 3152 متر مربع پاکسازی و امحاء شد.

بابائی پیش از این با بیان اینکه در مناطق جنوب تهران فعالیت های خوبی برای نوسازی مدارس صورت گرفته ، اظهار داشت: این روند بایستی در مناطق مرکزی شهر به ظاهر برخوردار هستند نیز دنبال شود.

وی افزود: ما این آمادگی را داریم تمام امکانات و شرایطی را که برای فعالیت سرمایه گذاری مورد نیاز است را از طریق شورای اسلامی شهر فراهم کرده تا در یک فرآیند چند ساله وضعیت مدارس منطقه بهبود یابد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها